2777
2789
عنوان

آزواسپرمی

2233 بازدید | 35 پست

کسی هست شوهرش آزواسپرمی باشه چه اقداماتی انجام دادید؟لطفا اگه اطلاعات ندارید سوال نکنید که چی هست و اینا روحیم خرابه ناراحت میشم مرسی که درک میکنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مال همسر من الیگو اسپرمه خیلی رعایت کرد تغیری نکرد. ما آی وی اف کردیم. 

در اصل مشکلش نداشتن اسپرم نیست مادرزادی سمت‌چپ لوله نداره که اسپرم بیاد بیرون و سمت راستم گرفته شده لوله اش حتی سمت چپ کلیه ام نداره خودشم نمیدونسته حتی دوسه روزه فهمیدیم به ماام گفتن باید از بیضه نمونه برداریم اگه اسپرم خوب بود آی وی اف کنیم

مثبت شد گلم؟مورد همسر خیلی خاصه

بله مثبت شدم ولی نی نیم رشدش توی ۷ هفته متوقف شد.

اصلا ناراحت نباشیا تاپیک بارداری با میکرو بیا خیلیا رو میشناسم که با آزو اسپرمی الان مامان شدن. سعی کن برای تغذیش خیلی رعایت کنه سخته ولی مجبوری دیگه تحمل کنید یه مدت

🖤واسه شادی روح داداش نازم صلوات بفرستید🖤
در اصل مشکلش نداشتن اسپرم نیست مادرزادی سمت‌چپ لوله نداره که اسپرم بیاد بیرون و سمت راستم گرفته شده ...

خب نگران نباش تسه میکنن یا از بافت بیضه یه خراش میدن و صد در صد توش اسپرم هست زودتر انجام بدید چون اسپرم هر چی میری جلوتر داغونتر میشه 

🖤واسه شادی روح داداش نازم صلوات بفرستید🖤
انشاالله اینسری دیگه مثبت بشه بسلامتی ام بیاد بغلت😍

فدات بشم فعلا دعام کن که راحت سقط بشه و دفع بشه 😭😭

انشالله به حق فاطمه زهرا خودتم به زودی زود مامان بشی 

🖤واسه شادی روح داداش نازم صلوات بفرستید🖤
خب نگران نباش تسه میکنن یا از بافت بیضه یه خراش میدن و صد در صد توش اسپرم هست زودتر انجام بدید چون ا ...

اره دوشنبه وقت گرفتیم مرکز ابن سینا انجام بدن براش.آی وی اف خیلی سخته؟عوارض نداره؟

فدات بشم فعلا دعام کن که راحت سقط بشه و دفع بشه 😭😭 انشالله به حق فاطمه زهرا خودتم به زودی زود مام ...

تازه داری سقط میکنی فکر کردم برای قبلا....عزیزمم انشاالله خدا کمکت کنه

اره دوشنبه وقت گرفتیم مرکز ابن سینا انجام بدن براش.آی وی اف خیلی سخته؟عوارض نداره؟

خودت سالمی کلا چکاب شدی؟

نه اصلا سخت نیست منم اولش خیلی میترسیدم ولی دوباره تا حالا انجام دادم. یه بار مرکز ابن سینا یه بار دیگه هم بیمارستان عرفان. ببین آمپولا هورمونی هستن یکم عوارض داره ولی گذراس مثله یکم ریزش مو میاره یکم چاقی یا حالات افسردگی البته همه اینا یه جا برای یه نفر نیست نگران نباش میگذره

🖤واسه شادی روح داداش نازم صلوات بفرستید🖤
خودت سالمی کلا چکاب شدی؟ نه اصلا سخت نیست منم اولش خیلی میترسیدم ولی دوباره تا حالا انجام دادم. یه ...

نه خودمم یه فیبروم دارم از اون خیلی ترس دارم تنبلی خفیفم دارم ولی پریودم منظم البته تنبلی ام بخاطر اینبود که تیروییدم کم کار شده بود که الان کنترل شده

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترمیم نمره

sepidkoh | 44 ثانیه پیش

سلامم

nazi25902590 | 49 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز