2777
2789
عنوان

تبریزیا بیان 😅

113 بازدید | 13 پست

آقا ترکی شما  اینطوریه ک کلمه هارو میکشید.؟؟ فعل بیارو چطور صرف میکنید؟  بعد تو رو سَن میگید یا سِن؟؟؟ یکم از ترکیتون بگید 🤪

6تا تاپیک اول برای من نیست این کاربری رو از یه خانمی گرفتم 🧡تویی که امضامنو میبینی میشه برا خوب شدن حال بد این روزام یه صلوات بفرستی💓  آنقدر در تاریخ گریه کردم ک سلسه ی اشکانیان را دوست دارم....🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تبریزی نیستی خودت ؟؟  

ن 😂ولی دوست دارم راجبشون بدونم 

6تا تاپیک اول برای من نیست این کاربری رو از یه خانمی گرفتم 🧡تویی که امضامنو میبینی میشه برا خوب شدن حال بد این روزام یه صلوات بفرستی💓  آنقدر در تاریخ گریه کردم ک سلسه ی اشکانیان را دوست دارم....🙂
با ناز حرف میزنن تبریزیا زبونشون خوبه 

😂اوخی چطوری مثلا حرفارو میکشن؟؟

6تا تاپیک اول برای من نیست این کاربری رو از یه خانمی گرفتم 🧡تویی که امضامنو میبینی میشه برا خوب شدن حال بد این روزام یه صلوات بفرستی💓  آنقدر در تاریخ گریه کردم ک سلسه ی اشکانیان را دوست دارم....🙂
نه اصلانم حرفون نمیکشن ما ترکا هم حس میکنیم شما فارسی زبونا خیلی تند تند حرف میزنین کلامن از ادمایی ...

منم ترکم دلبر ولی زبون شمارو بیشتر دوست دارم 

و اما نیمه شبی من خواهم رفت ..  از دنیایی ک مال من نیست....   از زمینی ک مرا بیهوده ب ان بسته اند..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز