2777
2789
عنوان

سقط جنین+فیلم.

1949 بازدید | 49 پست

سلام دوستان این فیلمو میذارم برای کسانی که به هر دلیلی به جز نقص های جنینی حاضر میشن بچشکنو سقط کنن.

من خودم جنین ۲۰ هفتمو سقط کردم به دلیل مشکای که داشت ولی هیییییچ وقت یادمنمیره لجظه اخر جمع شده بود یه سمت شکمم و بعد هم دفع شد.۱۳ ساعت درد کشبدم وبا دل خون‌.

توروخدا اگر بچه سالمی خدا بهتون میده قدرشو بدونید اگر هم شرایط ندارید درست جلوگیری کنید گناه دارن بخدا.💔💔💔💔.

https://www.instagram.com/tv/CauLUNCAN4y/?

utm_medium=copy_link

اینم لینک فیلمش لحظه ای که ساکشن میکنن ببینید شایدتصمیموون عوض شد.

پیرشدم پیرتوای جوونی....✍🥀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ک انستاندارم چی😭

از توی مانیتور نشون میده دارن جنین رو ساکشن میکنن جنین میچسبه اون بالا دیوارهدهای رحم مادر که نیاد پایین ولی به زور ساکشن میشه تقلا میکنه....😞قلب ادم به درد میاد

پیرشدم پیرتوای جوونی....✍🥀
پناه میاره ب مادر ولی نمیدونه عامل اصلی مادره🥺😭

دقیقا...بخدا من هنوز با خودم کنار نیومدم هرلحظه منتظر معجزه بودم.بعد چطور دلشون میاد جنین سالم رو سقط کنن.

پیرشدم پیرتوای جوونی....✍🥀

بیشتر از اینکه دلم برای جنین ۴ ۵ هفته ای بسوزت دلم واسه اون پدر و مادری میسوزه که به هر دلیلی راضی به سقط بچشون میشن ، ترجیح میدم هیچ وقت قضاوتشون نکنم چون هرکسی توی شرایط اونا باشه ممکنه همچین تصمیمی بگیره

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز