2777
2789
عنوان

درد گلو

88 بازدید | 8 پست

بچه ها حدود یه هفته س  دهانم باز میکنم گلوم درد میکنه انگار توش زخم باشه ی اب دهانم  ببرم پایین  درد میکنه گلوم  ب نظرتون از چیه؟؟ سرطان نباشه

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

سرطان ؟😂

نه بابا

دود عنبرنساء به گلوت بده فوری خوب میشه.

عکس پروفایلم حکیم خیراندیش هستند . ایشون پزشک و استاد دانشگاه طب سنتی هستند و تو روسیه و ارمنستان تحصیل کردند  و پسر نیوزیلندی رو که هیچ دکتری تو اروپا  نتونست درمان بکنه ایشون تو دوازده ساعت درمان کردند. ایشون فقط بیماری های لاعلاج میپذیرن . اگه وقت کردی برو تاپیک مزاج شناسیم ، مزاج شناسی رو از طریق لینک پست اول یاد بگیرید احیانا لینک باز نشد بگید لینک جدید براتون بذارم . این دوره مزاج شناسی، رایگان توسط خود حکیم خیراندیش تدریس شده است. مزاج شناس باشید😉 اللهم عجل لولیک فرج یا امام زمان همه چیز من همه دار و ندارم فدای وجود شما یا صاحب الزمان خیلی دوست دارم از ته دلم شما رو محکم بغل کنم دست هاتون رو ببوسم و بذارم روی چشمام تو همانند شعر موزونی هستی که مولانا بسراید و موذن زاده آن را بخواند😍                                                         

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

غذا یا نوشیدنی داغ خوردی؟

 ♦️خوب بودن زیاد سخت نیس کافی ست مهربانی کنی ♦️زبانت ک نیش نداشته باشدو کسی را نرنجاندهمین خوبی ست♦️وقتی برای کسی خوبی بخواهی همین خوبی ست🔷️مهم نیست ک ادمها چگونه اند،مهم نیس جواب سلامت رامیدهند یانه        🔷️توسلام کن،سر ب سر دلشان بگذار،شیطنت کن، بخند ... همین خوبی ست.                                      ♦️ مهم اینست توخوب باشی                                    ♦️آن ها روزی دل شان برای خوبی هایت تنگ میشود...باور کن...🌹🤗             
كرونا نيست؟

ن نیس  درد انگار زخمه  با مال کرونا فرقه

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

منم بیشتر اوقات اینجوریم برو دکتر یسری قرص بده خوب بشی نمیدونم چجوری فکر کردی سرطان داری😂😂

گوگل کردم گفته بود سرطان  حنجره مری نای گلو احتمالش هس

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

گوگل کردم گفته بود سرطان  حنجره مری نای گلو احتمالش هس

ن بابا

من بعضی وقتا نمیدونم حساسیت میشم یا چیز دیگر ای

یا شاید یچی میخورم برای دوسه هفته گلوم این ریختی میشه میترسم حتی آب دهنمو قورت بدم خیلی عذابه

خدایا سپاسگزارم ❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792