2777
2789
عنوان

بارداری؟!!

69 بازدید | 5 پست

سلام خانما من 18 روز عقب انداختم 

11روز پیش بیبی زدم منفی بود گاهی دلم شبیه دل درد پری درد میگیره ولی داعمی نیس

خیلی ببخشید چند روزی هم اسهال و دلپیچه داشتم سینه هام تغییری نکرده و ترشحات سفید مایل به زرد دارم 

کسی این تجربه هارو داشته و باردار بوده؟؟

توکل بر خدایت کن کفایت میکند حتما           اگر خالص شوی بااو صدایت میکند حتما..

یه بار دیگه بیبی بزنید

اگر بادار نبودید برید دنبال علت آمنوره

🍀به خاطر { زن بودن } به خودتون افتخار کنید👌🍁        🍀شما « ریشه خانواده» و« اساس جامعه »هستید.. 💫💟       من به عنوان متخصص در زمینه👈بیماری های زنان و مامایی🤰🌱   بهتون کمک میکنم سالم زندگی کنید.♂️♀️         
یه بار دیگه بیبی بزنید اگر بادار نبودید برید دنبال علت آمنوره

اینا میتونه علایم چی باشه

توکل بر خدایت کن کفایت میکند حتما           اگر خالص شوی بااو صدایت میکند حتما..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینا میتونه علایم چی باشه

خیلی چیزها میتونه وجود داشته باشه  اگر بارداری نباشه

 ترشحات میتونه طبیعی یا نشونه عفونت باشه و اسهال هم معمولا به ژنیتال ربطی نداره و یه مشکل گوارشیه

🍀به خاطر { زن بودن } به خودتون افتخار کنید👌🍁        🍀شما « ریشه خانواده» و« اساس جامعه »هستید.. 💫💟       من به عنوان متخصص در زمینه👈بیماری های زنان و مامایی🤰🌱   بهتون کمک میکنم سالم زندگی کنید.♂️♀️         
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز