پرنیا7575 مدیر استارتر عضویت: 1400/12/18 تعداد پست: 62 عنوان قرص گلوریا 227 بازدید | 14 پست سلام کسی از قرص گلوریا درب مشکی استفاده کرده؟من ۵ روزه خوردم ۲ کیلو کم شدم اما اشتهام انگار یکم برگشته😟😬 1400/12/18 | 08:45 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
رزاجون عضویت: 1397/06/24 تعداد پست: 2994 گلوریا همونی نیس که توش شیشه داره؟ جواب ریپلای های احمقانه را نمیدم پس اگه پاسخی دریافت نکردی خودت تا آخر خطو برو . گاهی باید سکوت کنی تا اصالت به جای تو حرف بزنه...
پرنیا7575 مدیر استارتر عضویت: 1400/12/18 تعداد پست: 62 من اسلیم کوییک میخورم.... راضیم ازش لاغر میکنه عوارض نداره؟ چند کیلو کم کردی؟
73faezeh77 عضویت: 1399/05/13 تعداد پست: 17535 عوارض نداره؟ چند کیلو کم کردی؟ بی خوابی فقط عارضشه برا من.....
73faezeh77 عضویت: 1399/05/13 تعداد پست: 17535 😂 اضافه وزن دارم ۷۰ کیلو ام🥲 من ک قبل رژیم 99 بودم.... الان 88 تو خوبی... توروخدا معتاد نشو بخاطر من😆😆😆
پرنیا7575 مدیر استارتر عضویت: 1400/12/18 تعداد پست: 62 من ک قبل رژیم 99 بودم.... الان 88 تو خوبی... توروخدا معتاد نشو بخاطر من😆😆😆 اخه من قدم ۱۵۷ 🤣😥
مامی99مارال عضویت: 1399/09/12 تعداد پست: 1695 اخه من قدم ۱۵۷ 🤣😥 سلام عزیزم منم ۱۵۵ فدا سرمککوتاهم وزنم هم ۶۶ شده بودم از ۷۴ شروع کردم فکر میکنم الان بیشتر شدم دارم دخترم رو از ضیر میگیرم ک دوباره هم رژیم بگیرم و هم قرص بخورم قرص گلوریا چطوریه چند تاییه و قیمتش هم بگو
پرنیا7575 مدیر استارتر عضویت: 1400/12/18 تعداد پست: 62 سلام عزیزم منم ۱۵۵ فدا سرمککوتاهم وزنم هم ۶۶ شده بودم از ۷۴ شروع کردم فکر میکنم الان بیشتر شدم&nbs ... قرصش ۳ روز حالمو بد کرد خشکی دهان و تپش قلب دستانم یخ میکرد الان خوب شدم اما فقط بی خوابم هر دو روز یکبار میخوابم🤣🤣من قرصشو که درب مشکی استفاده کردم میگن ضعیفه درب سفیدش قوی ۳۳۰ گرفتم
مامی99مارال عضویت: 1399/09/12 تعداد پست: 1695 قرصش ۳ روز حالمو بد کرد خشکی دهان و تپش قلب دستانم یخ میکرد الان خوب شدم اما فقط بی خوابم هر دو روز ... انشالله ک موفق میشی تو قوی هستی و میتونی تحمل کنی مطمعنم خیلی گرونه انشالله بعدا میخرم قراره پولدار شم 😍😅
پرنیا7575 مدیر استارتر عضویت: 1400/12/18 تعداد پست: 62 انشالله ک موفق میشی تو قوی هستی و میتونی تحمل کنی مطمعنم خیلی گرونه انشالله بعدا میخرم قراره ... قربونت برم😘ایشالاااا عزیزم😍😍😍
deniz1994 عضویت: 1397/08/26 تعداد پست: 91 قرصش ۳ روز حالمو بد کرد خشکی دهان و تپش قلب دستانم یخ میکرد الان خوب شدم اما فقط بی خوابم هر دو روز ... سلام عزیزم نتیجه چی شد؟ چقدر کم کردین و چقد مصرف کردین؟ممنون میشم جواب بدین🙏💗