دلم خیلی گرفته
تو زندگی مشکلاتی داریم مثل همه
چندبارگفتم حق طلاق بده من قبول نکرد
گفتم نصفی از خونه ب نامم بزن قبول نکرد
دیروزازهم ناراحت بودیم گفتم اگه این زندگی و نمیخوای ولی ب خاطر مهریه پابند شدی حاضرم ببخشم
چنددقیقه ک گذشت گفتم میخوای بریم محضر مهرمو ببخشم ک راحت بتونی جداشی
گفت باشه بریم اما ن برای طلاق چون دوست دارم فقط برای اینکه مهریه تو ببخشی خیلی ناراحت شدم اصلا فکرشم نمیکردم این حرف و بزنه
منم الکی گفتم طبق قانون پدر زن هم باید رضایت داشته باشه ک بابام هیچ وقت قبول نمیکنه
اما خیلی ناراحت شدم