2777
2789
عنوان

جدابشم یانه

180 بازدید | 7 پست

سلام بچه ها میخواستم ازتون نظربخوام من ۲۵سالمه هم قیافه خوبی هم خانواده دارم هم اینکه تحصیل کرده ام ولی خب بدشانسی آوردم تویه ۲۰سالگی یه خاستگارسمج داشتم وازدواج کردم ولی شوهرم بعدش ک رفتیم زیریه سقف فهمیدم خیلی درونگراست واصلا وقتی تو خونس بزور حرف میزنم همش تو گوشیه یابیرونه یاخوابه بعد بهش هم شک دارم ببینم سالم هست یانه سراین مسئله بارها دعوا داشتیم واینکه کارمند سادس وضع مالی آنچنانی هم نداره شرکتیه واینم بگم ازلحاظ زناشویی هم بهم نمی‌رسید نه محبت می‌کنه نه توجه واز خواسته هام به راحتی میگذره بی توجه هست ومیدونم کلا اخلاقش اینجوریه ۵سال هرکاری کردم عوض نشد وزندگی کردن بایه آدم خشک وبی روخ سخته واسم تواین ۵سال یکبارمنو مسافرت برد اونم تصادف کردیم وبچه دارهم نمیشیم نمی‌دونم چکارکنم مدتیه ب جدایی وطلاق فکرمی‌کنم مشاورهم نمیاد به حرف کسی هم گوش نمیده

تعداد رای : 9
نظرسنجی
جدابشم
7
77%
یانه
2
22%

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا

مسئله مهمیه بهتره با کسی ک تجربه داره و صلاحتو میدونه مشورت کنی

بالاخره یه کلمه تونست منو توصیف کنه !کلمه nyctophilia در دیکشنری پزشکی به معنی : عاشق تاریکی و شب. آرامش یافتن در تاریکی.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز