2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم خوبه کوچیک نیست خیلیا با فولی ۱۵ باردار شدن اگه نشد بهت قرص میدن با قرص نشد امپول میدن انشالله طبیعی میشه 

برای سلامتی آقا امام زمان و سلامتی همه تو دلیا و مامان شدن همه چشم انتظارا میشه صلوات بفرستی دوستم؟؟؟؟  
3روز 

ینی  ۳ روز بعد اتمام پری رفتی؟

من خودم روز ۱۴ پری رفتم فولیکول ۱۶ داشتم باردار شدم 

بستگی دار سیکلت چند روزه باش برا من سی روزس تخمکگذاریم میفت ۱۸ تا بیست سیکلم ک تا اون موقع فولی رشد کرده بود و باردار شدم

ینی  ۳ روز بعد اتمام پری رفتی؟ من خودم روز ۱۴ پری رفتم فولیکول ۱۶ داشتم باردار شدم  بستگ ...

من اصن فولیکول نداشتم تنبلی تخمدان و کیست داشتم 39کیلو کم کردم تازه از دیروز افتادم دنبالش،،، همسرمم فرستادن ازمایش

من اصن فولیکول نداشتم تنبلی تخمدان و کیست داشتم 39کیلو کم کردم تازه از دیروز افتادم دنبالش،،، همسرمم ...

انشالله خیلی زود باردار میشی فقط استرس نداشت باش و غذاهای تقویت کننده تخمک و اسپرم بخورید 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792