2777
2789
عنوان

بهش پیام بدم

155 بازدید | 17 پست

ی پسری از فامیل چن ماه پیش گف عید میام خواستگاری دیروز مامانش زنگ زد و حالمون پرسید اصلا زنگ نمیزنه ها 

بعد میخام بگم جوابم منفیه نیان جلو .... خانوادم خیلی زور میکنن باهاش آشنا شم 

من یکی دیگ رو دوس  دارم ک نمیتونم بهش پیام بدم اونم میدونم نسبت ب من بی تفاوت نیس ولی شرایطش نداره چ کنم 

هیچی اگه اومدن جواب منفی بده 

تو از هر در که باز آیی بدین خوبی و زیبایی     دری باشد که از رحمت به روی خلق بگشایی 😍😍بهترین خودت باش حتی سخت ترین شرایط زندگیت مطمئن باش که خدایی که اون بالاس  خودش هواتو داره .خدایا توکل بر خودت که جز تو کسی را ندارم ای مهربانترین مهربانان 🥰🥰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه کیس خوب بود بهش فکر کن نظر منه

بانوی قدرتمند از همه لحاظ زیبا باش!😉                      ..قصدم از اومدن به این سایت بیشتر کمکه تا سرگرمی..                                                               ..به امید روزی که به همه موجودات اهمیت بدیم..
نیاز نیست پیام بدی اتفاقا بزار بیان شاید اونی که دوسش داری و میگی دوست داره از ترس از دست دادنت پا پ ...

اونی ک دوسش دارم از کجا بدونه ک خاستگار دارم یا کلا بفهمه نمیتونه ک وسط خواستگاری یکی بیاد 

تا کی میخوای صب کنی شرایطش جور شه؟ میخوای جوونیتو حروم کنی ک چی بشه؟ از این مدل پسرا خیللی زیاده. وا ...

اخه یکساله تو ذهنم هر روز بهش فک میکنم تازگیا خیلی نزدیک شده تاحالا ندیدیم همو ها ولی دورادور دیدیم

اونی ک دوسش دارم از کجا بدونه ک خاستگار دارم یا کلا بفهمه نمیتونه ک وسط خواستگاری یکی بیاد 

همین که به گوشش برسه خواستگار داری اگه واقعا دوست داشته باشه دست به کار میشه . بزار بیان نهایتا نخواستی جواب منفی بده

اونی که باورت داره یک قدم جلوتر از کسی هست که دوستت داره
همین که به گوشش برسه خواستگار داری اگه واقعا دوست داشته باشه دست به کار میشه . بزار بیان نهایتا نخوا ...

میکم پسره نگه منو معطل کردی من هیچی نگفتم بهش قولی هم ندادم گفتم ک نمیشناسم ولی میگم کاش جوابشو نمیداادم اصلا 

اخه یکساله تو ذهنم هر روز بهش فک میکنم تازگیا خیلی نزدیک شده تاحالا ندیدیم همو ها ولی دورادور دیدیم

خب شاید فکرت اشتباهه و اون تورو نخواد

واسه یکی دیگ لگد به بختت نزن


این کاربر به علت کم خوابی، استرس، نگرانی، فشار درس، خانواده، جامعه، اطرافیان و سایر، از اعصاب و رفتار درستی برخوردار نمی باشد، از توقعات خود بکاهید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز