مهرماه هیسترو شدم. دکتر رزاقی رفتم که میگن کارش عالیه. گفت سپتوم داری. مشکل انعقادی هم داری. گفت از دی ماه اقدام کن. حالا که اقدام شروع کردم. کلا انگار افسردگی گرفتم. قبلا هیچوقت اینجوری نبودم. این دوماه خشکی واژن گرفتم شدید. اصلا علاقه ای به اقدام و رابطه ندارم. البته پریود میشم. هر ماه هم 3 4 روز جلو میفته پریودم