2777
2789
عنوان

ته دیگ سیب زمینی

171 بازدید | 13 پست

شما چیکار میکنید که ته دیگ سیب زمینی ترد و خوش رنگ در بیاد؟ حالت نرم و بی رنگ نباشه 

آرزوی خوشبختی و شادی برای همه دارم 😊 امیدوارم هیچکسی غمگین و ناراحت نباشه 🥰🥰😊😊...عاشق غذا و خوراکی و آشپزیم 😋😋سیر نمیشم.

وقتی که میخوری زیر دندون له نشه و حالت تردتری داشته باشه؟ من خوب مزه دارش میکنم ولی یکم نرم میشه گاهی وقتها

آرزوی خوشبختی و شادی برای همه دارم 😊 امیدوارم هیچکسی غمگین و ناراحت نباشه 🥰🥰😊😊...عاشق غذا و خوراکی و آشپزیم 😋😋سیر نمیشم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از سیب زمینی کوچیک استفاده کن .روغن کم نریز .حداقل یکساعت باید زیرش روشن باشه .همیشه عالی میشه.

ترد میشند؟

آرزوی خوشبختی و شادی برای همه دارم 😊 امیدوارم هیچکسی غمگین و ناراحت نباشه 🥰🥰😊😊...عاشق غذا و خوراکی و آشپزیم 😋😋سیر نمیشم.
نه خیلی هم نازک مس چیپس بشه 😁

چی بهش میزنی؟ 

آرزوی خوشبختی و شادی برای همه دارم 😊 امیدوارم هیچکسی غمگین و ناراحت نباشه 🥰🥰😊😊...عاشق غذا و خوراکی و آشپزیم 😋😋سیر نمیشم.
بله .به نظر خودم که خیلی خوب میشه

ممنونم

آرزوی خوشبختی و شادی برای همه دارم 😊 امیدوارم هیچکسی غمگین و ناراحت نباشه 🥰🥰😊😊...عاشق غذا و خوراکی و آشپزیم 😋😋سیر نمیشم.
اینکه خیلی خوب شده .

شانسی...ولی نرمه و ترد نیست

آرزوی خوشبختی و شادی برای همه دارم 😊 امیدوارم هیچکسی غمگین و ناراحت نباشه 🥰🥰😊😊...عاشق غذا و خوراکی و آشپزیم 😋😋سیر نمیشم.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز