2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یعنی بیهوش نمیکنن من از ب هوش آمدنش میترسم

اصلا نگران نباش برا بچه ها مثل ما بزرگترا نیست هیچی حس نمیکنن چون قبلش دارو میدن بهشون بعد اندوسکوپی می کنن بعد لوله ی اندوسکوپی براشون خیلی باریک تره نسبت به مال بزرگترها

اصلا نگران نباش برا بچه ها مثل ما بزرگترا نیست هیچی حس نمیکنن چون قبلش دارو میدن بهشون بعد اندوسکوپی ...

خیلی بده خودم ب خاطر پسرم ک کوچیکه نتونستم برم الان دارم از دلشوره میمیرم .و اینکه چقدر طول میکشه

توروخدا فردا پسرم میخواد آندوسکوپی بشه بخاطری سلیاک.قدش۱۱۳ وزن۱۷۵۰۰ ۷سالشه.چطوره ؟خیلی میترسم.میشه مراحلش بگید وروز قبلش چکارکنم؟روز آندوسکوپی غذا بخوره؟اگه غذا نخوره چی بهش بدم؟چون ساعت ۴ونبم فردا بعدازظهر نوبت آندوسکوپی داره؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز