یه صلوات مهمونم میکنی مهربون؟❤اگه برای عضویت تو نی نی سایت یه آزمون شعور سنجی ازمون میگرفتن شاید الان خیلیا تو سایت نبودن😅اگه توی یه تاپیک باهات بحث کردم و توی یه تاپیک دیگه باهات گرم گرفتم بدون نشناختمت🤐توی تاپیکای صلوات تگم کنید❤کسی که طرز فکرش با تو متفاوته دشمنت نیست🙃اسم هدفاتو آرزو نزار چون آرزو یه چیز تقریبا محاله☺از شکستات درس بگیر و پر قدرت تر بجنگ واسه هدفات🤗تو دل آدما دنبال خدا بگرد نه ظاهرشون😊کاربری دست سه نفره🙃
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
یه صلوات مهمونم میکنی مهربون؟❤اگه برای عضویت تو نی نی سایت یه آزمون شعور سنجی ازمون میگرفتن شاید الان خیلیا تو سایت نبودن😅اگه توی یه تاپیک باهات بحث کردم و توی یه تاپیک دیگه باهات گرم گرفتم بدون نشناختمت🤐توی تاپیکای صلوات تگم کنید❤کسی که طرز فکرش با تو متفاوته دشمنت نیست🙃اسم هدفاتو آرزو نزار چون آرزو یه چیز تقریبا محاله☺از شکستات درس بگیر و پر قدرت تر بجنگ واسه هدفات🤗تو دل آدما دنبال خدا بگرد نه ظاهرشون😊کاربری دست سه نفره🙃
میدونیچرا نمیتونم ببخشمت ؟؟ بخاطر اینکه قبل از تو من قلب درد نداشتم ، قبل از تو آروم بودم، عصبی نبودم که هرکی ی چیزی بگه عصبانی بشم،قبل از تو تااین حد مغرور نبودم ،قبل از تو شبا یهو ازخواب نمیپریدم،بلند نمیشدم وتا صبح گریه نمیکردم، با هرچیز کوچیکی گریه نمیکردم اما الان تا چشام تر نشه آروم نمیگیرم قبل از تو اهنگایی گوش نمیکردم ک این بغض لعنتی بترکه ، قبل از تو از ته دل میخندیدم از ته دل___ منمیدونم نباید خسته شد نباید کم آورد نباید برید میدونم زندگی ادامه داره فقط دلم میخاست ی وقتایی ی جایی ی گوشه ای وایسم بگم خستم و یکی بفهمه چی بگم ن اینکه فقط بشنوه هااا...بفهمه ___ب امید خدا