2777
2789

بل و کالیستای بنفش😍

وقتی افسرده شدم،مامانم می‌گفت چشم خورده!دکتر می‌گفت بیماریه!مذهبی میگفت جنه! و من تنها کسی بودم که میدونستم تویی . . !  ..«اگر اون برای تو ساخته شده،من برای تو ویران شدم!».. ( کاربری دست دو نفر هست 🌱) (متعهد💍💒)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بل و کالیستای بنفش😍

بل مشکی استفاده کردم خوب بود ولی نسبت به قیمتش راضی نبودم این دفعه شون گرفتم.

کالیستای بنفش من خط چشمش رو استفاده کردم افتضاح بود.

حالا کالیستای صورتی با بنفش چه فرقی داره؟

بل مشکی استفاده کردم خوب بود ولی نسبت به قیمتش راضی نبودم این دفعه شون گرفتم. کالیستای بنفش من خط چ ...

اون که استفاده کردی فول لش بود؟چون خیلی خوبه.کالیستا رو دقیقا نمی‌دونم ولی انگار صورتیش حجم دهندس ولی بنفشش ۴ در یکه یعنی ۴ کارو همزمان انجام میده


وقتی افسرده شدم،مامانم می‌گفت چشم خورده!دکتر می‌گفت بیماریه!مذهبی میگفت جنه! و من تنها کسی بودم که میدونستم تویی . . !  ..«اگر اون برای تو ساخته شده،من برای تو ویران شدم!».. ( کاربری دست دو نفر هست 🌱) (متعهد💍💒)

اره خودشه خیلیی خوبه این ک😍

اصلشو دوستم چندماه پیش نزدیک ۲۰۰ خرید

وقتی افسرده شدم،مامانم می‌گفت چشم خورده!دکتر می‌گفت بیماریه!مذهبی میگفت جنه! و من تنها کسی بودم که میدونستم تویی . . !  ..«اگر اون برای تو ساخته شده،من برای تو ویران شدم!».. ( کاربری دست دو نفر هست 🌱) (متعهد💍💒)

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز