2737
2739

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

شماره یک

افرادی که جذب این درخت می شوند، نگاهی بسیار رمانتیک به دنیا دارندو آدم ها دارند. آنها به زندگی و اکثر اتفاقات آن خوش بین هستند و بسیار معتقد به تعامل با مردم از در عشق و دوستی هستند.

شماره دو

افرادی که این درخت را انتخاب می کنند تیپ اخلاقی جالبی دارند و خلاق هستند. با این حال ، این لزوماً به این معنا نیست که آنها از نظر زمینه کاری حتما هنر یا موسیقی کار می کنند.

شماره سه

افرادی که به سمت این درخت کشیده می شوند، افرادی بسیار دلسوز و فهمیده هستند که اغلب نقش مادر یا پدر را بر عهده می گیرند. به همین دلیل، آنها معمولا با کودکان یا حیوانات بسیار خوب و مهربان هستند.

شماره چهار

افرادی که جذب این درخت می شوند هرگز از بیان نظرات خود نمی ترسند و بسیار شجاع هستند. آنها افراد ساده ای هستند که همیشه رو بازی می کنند. این افراد برای رسیدن به آنچه می خواهند اخلاقیات را زیر پا نمی گذارند و بسیار به آن متقعد هستند.

حذف کردم  نی نی یار ۵ اطاعت شد
2728
شماره یک افرادی که جذب این درخت می شوند، نگاهی بسیار رمانتیک به دنیا دارندو آدم ها دارند. آنها به ...

شماره پنج

افرادی که این درخت را انتخاب می کنند سطح انرژی بالایی دارند. آنها کاملاً پرحرف و خوش مشرب هستند و عاشق انجام فعالیت های مختلف و انرژی بر هستند. به این افراد اصطلاحا بیش فعال می گویند و بسیار به فعالیت های دست جمعی و گروهی علاقه مند هستند.

شماره شش

افرادی که این درخت را انتخاب می کنند، دمدمی مزاج و بازیگوش هستند. آنها حس کودکانه ای نسبت به خود دارند که افراد را به خود جذب می کند. معمولا چهره ای شیرین دارند و کمتر افرادی جذب این ویژگی آن ها نمی شود.

حذف کردم  نی نی یار ۵ اطاعت شد
2738
شماره یک افرادی که جذب این درخت می شوند، نگاهی بسیار رمانتیک به دنیا دارندو آدم ها دارند. آنها به ...

کاملا درست. من دو رو انتخاب کردم و کاملا شبیه خودم بود توضیحش

♂️زندگی پرتو خورشید همین امروز است...♂️

1🙃

اینجا برا بعضیا فضای مجازی نیست فدراسیون تخلیه عُقدَس 🙄😐👋🏻   ...................................................................................    جوری زندگی کن که انگار هیچ کس دیگه ای جز خودت نیست که به تو کمک کنه ...! 🤍🦋                                                          ‌‌‌‌                                                            
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   _khab_  |  9 ساعت پیش
توسط   بهاران7979  |  21 ساعت پیش