2777
2789
عنوان

موم سرد عسل

1912 بازدید | 24 پست

سلام 

من برای رفع موهای زائد از پودر موبرو کرم موبر استفاده میکردم ولی نتیجه دلخواه تمیزیو نمیدع رو اوردم به موم 

موم سرد عسل گرفتم ولی نمیدونم چطور استفاده کنم میشه لطفا راهنمایی کنین😐😁

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یه قابلمه بردار قوطی مومو بزار توش 

بعد تو‌قابلمه اب بریز تاااا جایی ک بیاد برسه به نصفه های قوطی بزارش رو گاز آبه بجوشه مومم اب میشه فقط مراقب باش آب اصلا توش نره ک خراب میشه 

بعد اینکه آب شد به طرف رویش موهات بزن روشون پارچرو بزار روش تا کامل بچسبه بعد یهو بکنش برخلاف جهت رویش مو 

بزنی گوگل برات‌میاره فیلمشو

من چند وقته استفاده میکنم بد نیست ولی خب زیاد موم انداختن پوست رو چروک می‌کنه


ببین اول با یه چوب بستنی یا هرچی یکم موم هارو به طرف رشد موهات بکش رو پوستت ، چند بار روش بکش که یکم نازک بشه بعد یه کاغذ بزار رو اون قسمت و هی با دست بکش روش که بچسبه بعد یه دفعه بر خلاف جهت رشد موهات بکش بالا،، فقط خیلی محکم نکش که کبود نشه و پوستت شل نشه و یادت نره وقتی کاغذ رو کندی چند بار آروم ضربه بزن رو اون ناحیه که خون جمع نشه:]


من میرسم به رویاهام🪐😇

اونا حتما پد میخواد ،بذارش تو یه کاسه اب داغ تا خوب شل شه بعد در جهت رویش موها بمالید بعد پد رو بذارید روش و خوب با دست بمالید رو پد تا بچسبه به موم زیرش بعد لبه ی پد رو محک میگیری برخلاف جهت رویش موها با یه حرکت میکنی تا موها کنده شن 

البته این برای موم سرد معمولی، اون موم هایی که مثل ادامس هستن فکر کنم عربی میگن بهش کلا فایده ندارن

اثر انگشتان ما تا ابد بر روی قلب هایی که لمسشان کرده ایم میماند.....                                                                 من به همه ی کاربرا میگم عزیزم پس اگه آقا هستی الکی جوگیر نشو ،قضیه فقط اینه که متوجه ی جنسیتت نشدم...😶
من استفاده کردم همه بدنم کبود کردم  چون بلد نبودم واقا مزخرف بود واقعااااااا خیلیم درد داره چو ...

چون درست انجام ندادی منم اون وقتا که تازه استفاده کردم خودمو نابود کردم 

باید در جهت رویش موها بمالی برخلاف جهت رویش موها بکنی

اثر انگشتان ما تا ابد بر روی قلب هایی که لمسشان کرده ایم میماند.....                                                                 من به همه ی کاربرا میگم عزیزم پس اگه آقا هستی الکی جوگیر نشو ،قضیه فقط اینه که متوجه ی جنسیتت نشدم...😶
چون درست انجام ندادی منم اون وقتا که تازه استفاده کردم خودمو نابود کردم  باید در جهت رویش موها ...

آره گفتم بلد نبودم 

کلا از موم  چ گرم چ سرد متنفرم یادش میوفتم چار ستون بدنم میلرزه🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕

آره گفتم بلد نبودم  کلا از موم  چ گرم چ سرد متنفرم یادش میوفتم چار ستون بدنم میلرزه🤕🤕🤕 ...

منم قدیما انجام دادم چند بار پدرم در اومد تا قلقشو یاد گرفتم اما درد میاد ،لیزر کردم راحت شدم

اثر انگشتان ما تا ابد بر روی قلب هایی که لمسشان کرده ایم میماند.....                                                                 من به همه ی کاربرا میگم عزیزم پس اگه آقا هستی الکی جوگیر نشو ،قضیه فقط اینه که متوجه ی جنسیتت نشدم...😶
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز