2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جندمي؟ اينا خيلي آسونع كمكت كنم تقلب حساب ميشه كه

مشاور تحصيلي😍 مشاور خانواده 😊 حامي كنكوري ها🥰....... براي ظهور آقا امام زمان صلوات💞 انشالله تو هم به آرزوت برسي 💛💫 پر انرژي مثبت و انگيزه🤠🥳https://abzarek.ir/service-p/msg/591467 حرفتو ناشناس بزن😊
بلد نیستم 

سوال اول ضرب ببنج و شيش ميشه ١١ بس ريشه ها منفي ٥ و شيشه

مشاور تحصيلي😍 مشاور خانواده 😊 حامي كنكوري ها🥰....... براي ظهور آقا امام زمان صلوات💞 انشالله تو هم به آرزوت برسي 💛💫 پر انرژي مثبت و انگيزه🤠🥳https://abzarek.ir/service-p/msg/591467 حرفتو ناشناس بزن😊
دهم  کمک کن لطفا خودم هیچی بلد نیستم

سوال ٣ الف xمنهاي يك بين ٣ و منفي سه اكه اشتباه نكنم معاىلشك حل كن ديكه ايكس رو بيدا كنن

مشاور تحصيلي😍 مشاور خانواده 😊 حامي كنكوري ها🥰....... براي ظهور آقا امام زمان صلوات💞 انشالله تو هم به آرزوت برسي 💛💫 پر انرژي مثبت و انگيزه🤠🥳https://abzarek.ir/service-p/msg/591467 حرفتو ناشناس بزن😊

کدوما رو بلد نیستی و تا کی وقت داری؟ 

زندگی این نیست که منتظر تموم شدن بارون باشی؛زندگی رقصیدن زیر بارونه... فقط وقتی میتونی سبکی رو حس کنی که سنگینی رو تجربه کرده باشی...زندگی مثل معادله ریاضی نیست،هیچ جواب واضح و مشخصی وجود نداره؛وقتی به مشکل بر بخوری فقط به خودت بستگی داره که چجوری حلش کنی...واسه آدمهایی که نمی خوان خودشونو نجات بدن!  هیچ راه نجاتی وجود نداره...!مردن ترسناک نیست، چیزی که ترسناکه اینه که تا آخرش زندگی نکنی...! خدا همیشه یه جوابی برای ما آماده کرده...فقط ما برای دیدن جواب خدا بیش از حد نابینا ایم...! 
این کل سوالا نیست بغیش بلد بودم نوشتم  اینارو بلد نیستم  ۹ ربع

باشه سعی میکنم هر کدومو تونستم برات بفرستم

زندگی این نیست که منتظر تموم شدن بارون باشی؛زندگی رقصیدن زیر بارونه... فقط وقتی میتونی سبکی رو حس کنی که سنگینی رو تجربه کرده باشی...زندگی مثل معادله ریاضی نیست،هیچ جواب واضح و مشخصی وجود نداره؛وقتی به مشکل بر بخوری فقط به خودت بستگی داره که چجوری حلش کنی...واسه آدمهایی که نمی خوان خودشونو نجات بدن!  هیچ راه نجاتی وجود نداره...!مردن ترسناک نیست، چیزی که ترسناکه اینه که تا آخرش زندگی نکنی...! خدا همیشه یه جوابی برای ما آماده کرده...فقط ما برای دیدن جواب خدا بیش از حد نابینا ایم...! 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز