mahsaamanda مدیر استارتر عضویت: 1400/05/09 تعداد پست: 2015 عنوان کفش +عکس 209 بازدید | 9 پست این کفش برا یه دختر ۲۰ساله خوبه که تو خیابون بپوشه؟ 1400/12/13 | 14:14 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
هلن_پار عضویت: 1400/04/08 تعداد پست: 15526 نه دردیکهانسانرابهسکوتوامیدارد،بسیارسنگینتراز دردیستکهانسانرابهفریادوامیدارد...انسانهابه فریادهممیرسند،نهبهسکوتهم...!
مهدا14 عضویت: 1393/12/23 تعداد پست: 20917 نه در بدترین ما انقدر خوبی و در بهترین ما آنقدر بدی هست، که هیچکس نمیتواند از دیگری عیب جویی کند...
یه_مردادی_دواتیشه عضویت: 1397/12/26 تعداد پست: 12164 واسع مهمونی و رستوران خوبه مامانم همیشه میگه من ۹ ماه سختی کشیدم ک قلبت شکل بگیره نذار یکی تو ده ثانیه بشکونه بره
هلن_پار عضویت: 1400/04/08 تعداد پست: 15526 😐😂مشکل طرحشه یا تو خیابون بودنشه طرحش زنانه است دردیکهانسانرابهسکوتوامیدارد،بسیارسنگینتراز دردیستکهانسانرابهفریادوامیدارد...انسانهابه فریادهممیرسند،نهبهسکوتهم...!
مهسو74s عضویت: 1400/11/07 تعداد پست: 13145 خیلی زنونه اس یه جمله واسه خود چند سال بعدت:"دارم سخت تلاش میکنم تا تو خوشحال باشی….”💎
ملکہـاردیبهشت عضویت: 1399/04/24 تعداد پست: 8985 نه خوب نیس برا خیابون تو رو سننه قربونت برم که من عقایدم چیه🥰