کسی اینارو استوری کنه ینی چی ؟؟
چند تا اهنگ از چند خواننده...
ازدنیا دلم خون بود
كه اون چشم تو پیدا شد
همون دنیای بی ارزش
برام یك دفعه دنیا شد
تو رنگ صدات جونه
______
چه چشایی داری لعنتی
میگیره آدمو
تا نگام میکنی هول میشم
میره از یادم حتی اسم خودم
____
تو ماه دلم بشی و من شاه دل تو
دریا بشی عشق بگیرم از تو ساحل تو
نمیشه رد بشم از اون سیاه چاله ی چشمات
آخ من به فدای اون چشای خوشگل تو
____
چشمات چشمات چه دنیایی داره
چشمات چشمات دنیای منو سوزوند