امشب خونه دادااشم دعوت بودم الان داشتم با مادرم برمیگشتیم داشتم رانندگی میکردم ..دیدم کنار خیابون یه خانوم وایساده متاسفانه کارگرجنسی بود و هرماشینی جلوش ترمز میکرد و ....
خیلی متاسف شدم ..گفتم خدایا هیچ کس رو هیچ بنده ای رو اینجوری نکن ..نزار هیچ زنی انقددر بی پشتوانه بشه که دست به چنین کاری بزنه ..خدا لحظه ای مارو به حال خودمون نزار ...