2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رابطه ایی که یبار تموم میشه  وقتی یبار دیگ شروعش کنی همیشه حساس مکنی یه چیزی کمه /: نمدونم چی ...

میشه بگین اون برمیگرده 

پی یا زنگ میزنه اگر اره کی؟ 

حستون نسبت بهش چی هس

ممنون میشم جواب بدین🙏

تا دو یا ۳ سال دیگ ازدواج مکنی  مشکل داداشتم به زودی حل میشه  احساسی هستی به خانوادت اهه ...

عزیزم سلام میشه بگی من چند وقا دیگه ازدواج میکنم به نطرت؟

خواهش میکنم بهم بگو😔

سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همدمی🥀
چشم ابرو مشکی خوشگل و مهربون کمی تردید داری سر یچیز  فردی به نام زهرا و امیرعلی تو زندگیت هس ...

میشه منم بگین..به خواسته هام کِی میرسم؟؟وضعیت زندگیم چطوری میشه؟؟خونمون وماشینمون روعوض میکنیم؟؟

زن بودن واقعاخیلی سخته،،خسته م ازاین همه صبوری وبه جایی نرسیدن....به امیدروزی که زندگیم خوب بشه..خسته م ازاین زندگی وبیهوده زندگی کردن..کاش خداماروهم میدید...چراوقتی دوروزخوشحالم بعدش بایدتاچن روز ناراحتی بکشم...خدایایه کمی خیال راحت میخواممم...من ارزوم بهترشدن زندگیمه وارزوی همسرم مُردن من..خودمم ارزومه ها ولی واسه بچه هام فعلاازاین آرزوم دست کشیدم😄😄😄راستی شدیدابه این جمله که میگه خنده رامعنی سرمستی مدان،انکه میخنددغمش بی انتهاست معتقدم....راستی لطفابادلهای پاکتون واسه بهترشدن زندگیم  دعاکنین
به زودی  استرس تو کم کن خوب نیست♥️

میشه منوبگین..من به خواسته هام میرسم؟؟خونه وماشینمون روعوض میکنیم؟؟وضعیت مالی وزندگیمون بهترمیشه؟؟توروخدااگه میدونین جواب بدین

زن بودن واقعاخیلی سخته،،خسته م ازاین همه صبوری وبه جایی نرسیدن....به امیدروزی که زندگیم خوب بشه..خسته م ازاین زندگی وبیهوده زندگی کردن..کاش خداماروهم میدید...چراوقتی دوروزخوشحالم بعدش بایدتاچن روز ناراحتی بکشم...خدایایه کمی خیال راحت میخواممم...من ارزوم بهترشدن زندگیمه وارزوی همسرم مُردن من..خودمم ارزومه ها ولی واسه بچه هام فعلاازاین آرزوم دست کشیدم😄😄😄راستی شدیدابه این جمله که میگه خنده رامعنی سرمستی مدان،انکه میخنددغمش بی انتهاست معتقدم....راستی لطفابادلهای پاکتون واسه بهترشدن زندگیم  دعاکنین
باید تلاش کنی گلم ایشلا عوض میکنی  بهتر میشه چه جورم♥️

ممنون گلم

زن بودن واقعاخیلی سخته،،خسته م ازاین همه صبوری وبه جایی نرسیدن....به امیدروزی که زندگیم خوب بشه..خسته م ازاین زندگی وبیهوده زندگی کردن..کاش خداماروهم میدید...چراوقتی دوروزخوشحالم بعدش بایدتاچن روز ناراحتی بکشم...خدایایه کمی خیال راحت میخواممم...من ارزوم بهترشدن زندگیمه وارزوی همسرم مُردن من..خودمم ارزومه ها ولی واسه بچه هام فعلاازاین آرزوم دست کشیدم😄😄😄راستی شدیدابه این جمله که میگه خنده رامعنی سرمستی مدان،انکه میخنددغمش بی انتهاست معتقدم....راستی لطفابادلهای پاکتون واسه بهترشدن زندگیم  دعاکنین
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تک نیت

mrasgh | 16 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز