2777
2789
عنوان

واکسن ۱۸ ماهگی

303 بازدید | 53 پست

سلام دوستان

دخترم امروز واکسن ۱۸ ماهگی زده تا سرشب خوب بود ن تب داشت ن درد ولی از سر شب همش بغلم بود و گریه میکرد چون پاش درد میکرد نمیتونست راه بره تبم کرد الانم تب داره مرتب استا میدم آخرین بارم شیاف گذاشتم واسش، تبش پایین میاد باز میره بالا تا ۳۸ میره 

تا کی ادامه داره تبش؟ 

نهایت دو روز

خیلی بخواد سنگین باشه براش سه روز

برای همه احترام قائلم اما لطفا کسی جز استارتر مگر برای پرسش سوال ریپلای نکنه روم🤍بله من کاملا مطلع هستم سایت تبادل نظر هست اما تبادل نظر دونفره رو به چند نفره ترجیح میدم…|•تصور کن نشستی تو یه کلبه قدیمی و بارونی که میباره، بوی نم چوب هارو دراورده و عطرش مستت کرده…تو همین حین که داری از پنجره جنگل بیرون رو نگاه میکنی هم هات چاکلت توی دستت رو جرعه جرعه میخوری…•|قشنگ بود؟ این رویای منه…رویای یه مادر، یک همسر، یک دختر🤍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پاهاشو با یه روسری نخی کنار هم ببند که تکون نده دردش بگیره هر بارم عوضش میکنی با ویکس اون قسمتهارو خیلی آروم ماساژ بده و یه دستمال تمیز رو گرم کن بزار رو اون ناحیه ماساژ بده و دوباره ببند

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

من نمی‌دونم ولی با شوهرت تا صبح نوبتی بیدار باشید حواستون به دمای بدنش باشه.  اینجا خیلی شنیدم ...

من خودم سر واکسناش همیشه شب اول تا صب بیدارم ولی الان چون باردارم خیلی سرگیجه گرفتم ولی بازم تا صب بیدار میمونم شوهرمم بواسطه ی کارش ازمون دوره 

بچه من هفته گذشته زد ولی هیچ کدوم اینایی که میگی رو نداشت بجز یکم تب

عزیزم کاش مرکز بهداشتاتونو عوض کنین چون خیلی مهمه که اون زننده ی واکسن چقدر با لطافتتر بزنه یا بد بزنه

برای بچه دخترخالم زده بودن توی یه مرکز بهداشت دیگه حتی پاشم عفونت کرد...دکترگفته بود سوزنو تا نزدیک پرده ی استخوان فرو کرده ناجنس

زندگیم تشکیل شده از عشقمو پسرم😍😚 وقتی جوابتو نمیدم یعنی باحرفتو خودت حال نکردم😚👌  وقتی ریپلای زدنت ادامه دارمیشه ومن جوابتو نمیدم یعنی حوصله آدمای مثل تورو ندارم وگرنه لعنت به کسی که از تو کم بیاره🤣...وقتی میگم منو ریپ‌نزن یعنی نزن.وقتی باهات محترمانه صحبت میکنم متوجه باش و بفهم که بااااااااید محترمانه جواب بدی وگرنه منم میشم همرنگ خودت. واسه یه کلمه جابه جا ساعتها ریپ میزنه که بگه آره من فهمیده ام.باشه عزیزم تو اصلا آبجی حسین فهمیده بیخیال ما شو.    من همیشه سعی ام بر اینِ دل نشکنم پس توی هر حرفم‌منظوری ندارم و از درِ محبت وارد میشم چون بهترین درِ دنیاست
واي دختر من ارديبهشت بايد بزنه از اول بدواكسن بود بدترينش ١٨ ماهگيه خيلي دلم ميسوزه براش از الان ...

من اونقد گریه کردم پاشو نمیتونست بزاره زمین هی میخاست بازی کنه نمیتونس آخر سر اومدم بغلم ی کوچولو هم دستم ب پاش می‌خورد گریه میکرد امروز خیلی اشک ریخت الانم ک تب داره الان با سرکه و آب ولرم پاشویه‌ش کردم اومده پایین تا ۵ونیم باز دوباره شیاف میزارم اگ بالا بود

من اونقد گریه کردم پاشو نمیتونست بزاره زمین هی میخاست بازی کنه نمیتونس آخر سر اومدم بغلم ی کوچولو هم ...

انقدر تند تند شیاف نذار به اسهال میوفته خدانکرده

نگران نباش باهمون قزره استامینوفن میاد پایین

چقدر استامینوفن میدی بهش هربار؟

زندگیم تشکیل شده از عشقمو پسرم😍😚 وقتی جوابتو نمیدم یعنی باحرفتو خودت حال نکردم😚👌  وقتی ریپلای زدنت ادامه دارمیشه ومن جوابتو نمیدم یعنی حوصله آدمای مثل تورو ندارم وگرنه لعنت به کسی که از تو کم بیاره🤣...وقتی میگم منو ریپ‌نزن یعنی نزن.وقتی باهات محترمانه صحبت میکنم متوجه باش و بفهم که بااااااااید محترمانه جواب بدی وگرنه منم میشم همرنگ خودت. واسه یه کلمه جابه جا ساعتها ریپ میزنه که بگه آره من فهمیده ام.باشه عزیزم تو اصلا آبجی حسین فهمیده بیخیال ما شو.    من همیشه سعی ام بر اینِ دل نشکنم پس توی هر حرفم‌منظوری ندارم و از درِ محبت وارد میشم چون بهترین درِ دنیاست
بچه من هفته گذشته زد ولی هیچ کدوم اینایی که میگی رو نداشت بجز یکم تب عزیزم کاش مرکز بهداشتاتونو عوض ...

واقعا؟؟ من ک سر همه واکسناش اذیت شدم انقد ک استرس دارم همه شم اذیت شدم

تبش بده من انقد استرسی ام بچم همه واکسناش تب کرد باز آبجیم از بس بیخیاله هیچکدوم از واکسناش بچه ش تب نکرد انگار ن انگار 

من اونقد گریه کردم پاشو نمیتونست بزاره زمین هی میخاست بازی کنه نمیتونس آخر سر اومدم بغلم ی کوچولو هم ...

الهي بگردم😭😭😭

منم با گريه دخترم گريم ميگيره

اصلا طاقت ندارم

خيلي مهربون و مظلومه

دختر من كه استامينوفن بهش نميسازه

دكترش بروفن ميده هميشه

عزيزم عوضش ديگه راحت شدي تا ٦ سالگي

مليكا هستم🥰
عزیرم شیاف زیادی بدنشو مقاوم میکنه مقابل درمان دیگه اونموقه اثرنمیکنه شیاف تب بر کلا نهایتش ۳تامصرف ...

اخه خابه نمیتونستم قطره بدم

تازه تو بیداری هم پدرمو درمیاره تا بزور میریزم تو دهنش خیلی بد داروعه

خیلی مواظبش باش واکسن ۱۸ ماهگی خیلی برام فاجعه بود، پسرم از تبش دوبار تشنج کرد و تا الان که چهار سالگیشه دارو می‌خورد دکترش تازه قطع کرده، برا ما خیلی بد بود دوبار تو بیمارستان بستریش کردیم خیلی روزای بدی بود تبشم قطع نمیشد اصلا، ضمن اطلاع هم بگم روز اولی که زدیم اولین بار تشنج کرد دومین بارم دو هفته بعد واکسن تب دوباره میاد و از اون تشنج کرد، به من کسی نگفته بود دو هفته بعد بازم واکسن تب داره فک کردم تموم شده دوباره تب کرد و اونطوری شد بعدش دکترش گف تب واکسن ۱۸ ماهگی یبارم دو هفته بعد میاد از اون شده

فقط 9 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
زندگی از مرگ پرسید چرا همه عاشق من هستند و از تو متنفرند؟؟ گفت چون تو یک دروغ زیبایی و من یک حقیقت تلخ🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز