به نظرم اصصصلا درست نیست اینطوری باشه.
زن احساس برتری میکنه و مرد غرورش خورد میشه،
در نتیجه اون ازدواج و اون خانواده، نرمال نخواهند بود.....
وقتی زیر یه سقف زندگی کنی همه چی فرق داره. گاهی مشکلات هست سختی هست. تصمیم گیری هست.
تو هررررگروهی حتی دو نفره، یه نفر بااااید سرگروه باشه. اینو جامعه شناسی هم تایید کرده. که تصمیم نهایی رو اون بگیره. تو خانواده بهتره مرد سرگروه باشه. و بقیه ی اعضای گروه هم سرگروه بودنش رو واااقعا بپذیرن نه در ظاهر.
وقتی زن موقعیت اجتماعی بالاتر داره، نا خودآگاه این روند دچار مشکل میشه