2777
2789
عنوان

موقعیت همسر

351 بازدید | 27 پست

سلام بچها امیدوارم همگی حال دلتون خوب باشه اگه هم خوب نیس خدا حال دلتونو خوب کنه 💟☺بچها رک و راست بگین به عنوان یه متاهل ! اینکه موقعیت زن خیلییی بالاتر از شوهرش باشه چقد تو زندگی مشترک اثر میذاره ? مثلا قدرت میفته تو دست اون خانم و بیشتر میتونه افسار زندگی و تو دست بگیره? ممنون میشم بگین

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


درسته عزیزم ولی چقد موقعیت خانم تو ازدواجش مهمه بنظزتون

خوب خیلی اثر داره اما خانواده خودم ادمای تحصیل کردن وجایگاه بالای دارن گلم اما یکی از نزدیکانم شوهرش تحصیلاتش دیپلم اما چنان باهم خوبن مهم اینا نیست

عمه جونم دلم برات تنگ شد چقد زود رفتی پیش خدا روزی نیست که یادت نباشم 

اختلاف تو هر چیزی میتونه مشکلاتی به همراه داشته باشه طبیعتا البته اگه عشقو فاکتور بگیریم واگرنه اگه پای عشق و عاشقی وسط باشه خب منطق زیر سوال میره اما بطور معمول بهتره فاصله انچنانی نباشه

به نظرم اصصصلا درست نیست اینطوری باشه.


زن احساس برتری می‌کنه و مرد غرورش خورد میشه،

در نتیجه اون ازدواج و اون خانواده، نرمال نخواهند بود.....


وقتی زیر یه سقف زندگی کنی همه چی فرق داره. گاهی مشکلات هست سختی هست. تصمیم گیری هست.


تو هررررگروهی حتی دو نفره، یه نفر بااااید سرگروه باشه. اینو جامعه شناسی هم تایید کرده. که تصمیم نهایی رو اون بگیره. تو خانواده بهتره مرد سرگروه باشه. و بقیه ی اعضای گروه هم سرگروه بودنش رو واااقعا بپذیرن نه در ظاهر.


وقتی زن موقعیت اجتماعی بالاتر داره، نا خودآگاه این روند دچار مشکل میشه

من لیسانس شوهرم سیکل . از لحاظ خانوادگی هم ما تحصیلکرده کلا اونا تا حدودی بی سواد. رک بگم به کسی لطفا برنخوره زندگی خودمو دارم میگم منظوری ندارم اما پیییییییر  شدم تا بفهمه و نفهمید!!!! بهتره بگم بفهمن  و نفهمیدن!!!! البته بعد از هشت سال زندگی خیلی خیلی بهتر شده اما موهام  سفید شدن. به نظرم حتما با خم سطح خودت ازدواج کن ا  همه لحاظ

خدایا نفرین نمیکنم فقط واگذار میکنم به خودت .....خودت مثل همیشه می‌دونی چیکار کنی.... می‌دونم صبر تو چهل ساله
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز