2777
2789
عنوان

لغو کاربری

131 بازدید | 12 پست

بچه ها میشه نی نی یار شب و تگ کنید بی زحمت؟

این گوشی بیصاحاب تگ نمیکنه:/

دستهايم را در باغچه مي كارم سبز خواهد شد كوچه اي هست كه در آنجاپسراني كه به من عاشق بودند، هنوزبا همان موهاي درهم و گردن هاي باريك و پاهاي لاغربه تبسم هاي معصوم دختركي مي انديشند كه يك شب او راباد با خود برد   من پري كوچك غمگيني را مي شناسم كه در اعماق اقيانوسي مسكن دارد دلش را در يك ني لبك چوبين  مي نوازد، آرام، آرام.    پري كوچك غمگيني كه شب از يك بوسه میمیرد و سحرگاه از یک بوسه به دنیا خواهد آمد                        

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فکر کنم نباشن 

صبح نی نی یار ۳ تعلیق میکنن 

خدایا دنیایت جایِ قشنگی نیست ، کاش به قلبم میدادی دستورِ ایست..........🖤™️                                                                                                      مهیار..........🖤™️

تو همون وشو کاره نبودی

کجا میری پس😕

    اللهم الرزقنا شهادته فی سبیل الله...میشه این دعا رو در حقم بخونید🌷 لطفا برای روح یکی از  عزیزان درگذشتم صلوات بفرستید..خدایا مارا آن ده که آن به🤲...شکر به آنچه از رحمتت دارم🤲 و شکر به آنچه از حکمتت ندارم...🤲الهی مجازات گناهانم را با عدالتت برمن مده...جزای گناهم را با رحمانیتت محاسبه فرما... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز