mibina مدیر استارتر عضویت: 1399/11/21 تعداد پست: 808 عنوان مامتو کتی 191 بازدید | 17 پست من میخوام مانتو کتی بخرم .تکی بخرم مانتو یا با شلوارش کدوم بهتره با کتونی یا بعضی وقتا بشه با شلوار نیم بگ پوشید کتی تک بخرم یا با شلوار چجوریه لاغرم و قدبلند 1400/12/08 | 22:55 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ندا_عشقچیپسیی عضویت: 1400/11/05 تعداد پست: 12465 کتی بخربا شلوار گشاد این مدلیچون الان شلوار گشاد ترنده
mahboooobeh4 عضویت: 1398/12/20 تعداد پست: 39407 بنطرم کتی بخر ولی با شلوار مشکی یه رنگ یجوریه عینه فرم مددسه میشه
mahboooobeh4 عضویت: 1398/12/20 تعداد پست: 39407 کتی بخر با شلوار گشاد این مدلی چون الان شلوار گشاد ترنده این مدل شلوارا به همه نمیادمن یکی پوشبدم همینقدر گشاد بود خیلی بد بود توی تنم
mibina مدیر استارتر عضویت: 1399/11/21 تعداد پست: 808 کتی بخر با شلوار گشاد این مدلی چون الان شلوار گشاد ترنده خیلی گشاد نیست
venoos1981 عضویت: 1397/12/25 تعداد پست: 34171 كت تك بخرالبته اغلب خانمهايي كه اينجا عكس كت گذاشتن واقعا كت نبود مانتو كتي بود كه شبيه مانتو اداريه بود زهره خانمي ام با عضويت ٩٤بازم تركيدم
mibina مدیر استارتر عضویت: 1399/11/21 تعداد پست: 808 كت تك بخر البته اغلب خانمهايي كه اينجا عكس كت گذاشتن واقعا كت نبود مانتو كتي بود كه شبيه مانتو ادار ... شلوار چی
venoos1981 عضویت: 1397/12/25 تعداد پست: 34171 شلوار چی به كت همه مدل شلوار مياذ هم جذب هم كلاسيك قد نود هم شلوارهاي گشاد زهره خانمي ام با عضويت ٩٤بازم تركيدم
mahsaamanda عضویت: 1400/05/09 تعداد پست: 2015 خیلی نازه من کتشو خریدم سیاهشو ولی چون تپلم نمیدونم شلوار چی بگیرم😯🤠😓