2777
2789
عنوان

اورژانسی

136 بازدید | 15 پست

سلام خانم ها ی سوال داشتم ازتون من حدود 20 روز قبل اورژانسی مصرف کردم و ی خونریزی سبک داشتم ( اصلا مثل پریودی های قبلم نبود) بعد از 7 روز از مصرف قرص داشتم 

حالا به نظرتون بازم احتمال بارداری با اون رابطه هست؟ با چند تا دکتر و ماما صحبت کردم هر کدوم ی چیز میگن بخدا وسواس فکری گرفتم

و این که بعد از گذشت 21 روز از رابطه بی بی چک نشون میده؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نشون که میده ولی من با اورژانسی پریودم شدم شدید سر موعد سابقم بی بی زدم مثبت شد 

کاش خدا خودش چراغ راهت روشن کنه وقتی داری واسم دعا میکنی که خونم زودتر درست بشه ازین خرابه برم اونجای دارم خونه درست میکنم وسط بیابون اما مهم نیست مهم اینه که دیواراش نشست نکرده چاهش ریزش نکرده دیواراش ترک ندارن باغچه ش مملو از عقرب عنکبوت نیست مهمتر از همه مال خودمونه خود خودمون 😭😭
حامله بودید؟؟؟؟؟؟

اره دیگه 😓😓

کاش خدا خودش چراغ راهت روشن کنه وقتی داری واسم دعا میکنی که خونم زودتر درست بشه ازین خرابه برم اونجای دارم خونه درست میکنم وسط بیابون اما مهم نیست مهم اینه که دیواراش نشست نکرده چاهش ریزش نکرده دیواراش ترک ندارن باغچه ش مملو از عقرب عنکبوت نیست مهمتر از همه مال خودمونه خود خودمون 😭😭
چند روز بعد از رابطه ات اون موقع بی بی زدی و چه مارکی

مارکش مدیکور بود من 8قرص خوردم 12تا 16پریود شدم 28موعد پریودیم بود واسه اطمينان بی بی زدم دیدم مثبت شده🤚

کاش خدا خودش چراغ راهت روشن کنه وقتی داری واسم دعا میکنی که خونم زودتر درست بشه ازین خرابه برم اونجای دارم خونه درست میکنم وسط بیابون اما مهم نیست مهم اینه که دیواراش نشست نکرده چاهش ریزش نکرده دیواراش ترک ندارن باغچه ش مملو از عقرب عنکبوت نیست مهمتر از همه مال خودمونه خود خودمون 😭😭
شاید قبل از این که رابطه ای که سرش قرص خوردید باردار بودید

فک نکنم چون تاریخ سونو تقریبا میشد همون روز نحس

کاش خدا خودش چراغ راهت روشن کنه وقتی داری واسم دعا میکنی که خونم زودتر درست بشه ازین خرابه برم اونجای دارم خونه درست میکنم وسط بیابون اما مهم نیست مهم اینه که دیواراش نشست نکرده چاهش ریزش نکرده دیواراش ترک ندارن باغچه ش مملو از عقرب عنکبوت نیست مهمتر از همه مال خودمونه خود خودمون 😭😭
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز