2777
2789
عنوان

بارداری

40 بازدید | 6 پست

روز 22 پری لکه بینی داشتم که احساس کردم لک لانه گزینیه قبلا هم لکه بینی داشتم اما ادامه دار بوده اما این بار توی ترشحاتم رگه خونی دیدم و دیگ لکه بینی نداشتم

7 روزه عقب انداختم ترشحات مثل قبل از پریودیه اما دلم درد نمیکنه سینه هامم تغییری نکرده دردم نمیکنه ممکنه باردار باشم؟

توکل بر خدایت کن کفایت میکند حتما           اگر خالص شوی بااو صدایت میکند حتما..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تاحالا سابقه داشتی این همه عقب بندازی؟

اره حتی 14 روزم عقب انداختم ولی با دل درد و پهلودرد

این ماه اصلا درد پریودی ندارم

توکل بر خدایت کن کفایت میکند حتما           اگر خالص شوی بااو صدایت میکند حتما..
اره حتی 14 روزم عقب انداختم ولی با دل درد و پهلودرد این ماه اصلا درد پریودی ندارم

خب یکم دیگه صبر کن ولی چون اونقد زود لک دیدی میشه امیدوار بود

من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
خب یکم دیگه صبر کن ولی چون اونقد زود لک دیدی میشه امیدوار بود

اره هرچی خدا بخواد 

مرسی عزیزم

توکل بر خدایت کن کفایت میکند حتما           اگر خالص شوی بااو صدایت میکند حتما..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز