2777
2789
عنوان

قرص لاغری

1553 بازدید | 9 پست

سلام دوستان عزیز ممکنه یه قرص لاغری خوب بهم معرفی کنید 

ازدواج نکردم ولطفا قرصی باشه که ازاین نظر عوارض نداشته باشه 

خوراکم خیلی کمه ولی به علت شغلم مدت زیادی پشت میز میشینم وبه همین دلیل وزنم بالاست

متاسفانه وقت کافی برای ورزش ندارم 

لطفا کمکم کنید ممنون

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میشه یکم درموردش توضیح بدین شماخودتون استفاده کردین؟

من پارسال ۲ماه خوردم ۱۰کیلویی کم کردم، قرص قوی و خوبیه، من قرص های لاغری زبادی استفاده کردم مثل ایزی اسلیم بلوبری ادیوس جی سی گلوریا، ولی پاپایا از همشون بهتر و قوی تر بود

من پارسال ۲ماه خوردم ۱۰کیلویی کم کردم، قرص قوی و خوبیه، من قرص های لاغری زبادی استفاده کردم مثل ایزی ...

عوارضی نداشت؟

درکنارش باید حتما تحرک کرد ؟

از داروخانه میشه تهیه کرد؟

قیمتشم میشه بگید

ممنون

عوارضی نداشت؟ درکنارش باید حتما تحرک کرد ؟ از داروخانه میشه تهیه کرد؟ قیمتشم میشه بگید ممنون

فقط یک هفته اول تا بدنت عادت کنه ممکنه یکم اذیت بشی ولی بعد یک هفته عادت میکنی، نه تحرک هم نداشته باشی مشکلی نیست ، بعد صبحانه هر روز صبح یه قرص بخور تا شب دهنت قفل میشه یعنی میل به هیچی نداری دیگه، داروخانه ها ندارن ولی عطاری ها دارن، پارسال قیمتش ۳۸۰ بود من خریدم یک بسته ۳۰تایی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز