2789

بستگی داره طرف کی باشه.. بیاین تاپیک آخرم

میشه برای جراحی چهارشنبم دعا کنین؟ عمل سنگینی دارم🌸عمل انجام شد🙌 ممنون ازتون (۱۳/۳/۱۴۰۵)... اگر متاهلی اگر بچه داری امضامو میبینی بدو برو بچتو همسرتو ماچ کن....فرزند نادیده ام.. من در سن ۲۱ سالگی در این تاریخ مجبور شدم رحمم رو در بیارم عمل سنگینی بود. نادیده دوستت دارم.. هیچوقت نشد بیای. سر این قضیه هیچوقت کسی با من ازدواج نخواهد کرد.. همسر از دست رفته نادیده ام.. دختر اینده نادیده ام خیلی دوستتون دارمو در تصوراتم عاشقتونم🌸

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه انسان کاملا رو مخی حتی نمیشه گفت دوستمه

خب پس آفرین🙌 خوبه اشکال نداره

میشه برای جراحی چهارشنبم دعا کنین؟ عمل سنگینی دارم🌸عمل انجام شد🙌 ممنون ازتون (۱۳/۳/۱۴۰۵)... اگر متاهلی اگر بچه داری امضامو میبینی بدو برو بچتو همسرتو ماچ کن....فرزند نادیده ام.. من در سن ۲۱ سالگی در این تاریخ مجبور شدم رحمم رو در بیارم عمل سنگینی بود. نادیده دوستت دارم.. هیچوقت نشد بیای. سر این قضیه هیچوقت کسی با من ازدواج نخواهد کرد.. همسر از دست رفته نادیده ام.. دختر اینده نادیده ام خیلی دوستتون دارمو در تصوراتم عاشقتونم🌸

😂😂 یاد حرفای خودم بهش می افتم یا ما خیلی بی ادبیم یا شما خیلی خوبید 😂✋🏼

بابا بهش گفتم خیلی رو اعصابی دلرم تحملت میکنم قلب شکستع داد رفت

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعای عهد

zizi100 | 29 ثانیه پیش

چه مدلی بخرم

00yas | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792