2777
2789

بوگو

اقایون لایک و ریپلای نکنند❌❌⛔⛔                       تاپیکای عکس لطفا منو تگ کنید مهربونا 😍😍شانس ندارم همیشه دیر میرسم.                                           خدایا خودت به خاطر عظمتت نسل هر چی مرد خیانتکاره از روی زمین محو کن🤨            

😊

ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،.  اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن  ، اگه دوسمون داری زیاد ناز نکن..  دردی که انسان را به سکوت وامیدارد،بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریادوامیدارد... انسانها به فریاد هم میرسند، نه به سکوت هم...!        

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قد و وزن رو هم همون اول نمیگین

اقایون لایک و ریپلای نکنند❌❌⛔⛔                       تاپیکای عکس لطفا منو تگ کنید مهربونا 😍😍شانس ندارم همیشه دیر میرسم.                                           خدایا خودت به خاطر عظمتت نسل هر چی مرد خیانتکاره از روی زمین محو کن🤨            

اینجوری مشخص نمیشه فقط عکس🤣.

جدی میگم آخه یکی وزنش مثلا۶۰ کیلو هستش بیشترش تو شکم و پهلو، یکی هم همون ۶۰ کیلو هستش و با همون قد اما تناسب اندام داره. واسه همون میگم عکس

مامان یه گل پسر ناز و دوتا جوجو تو راهی که هنوز جنسیتشونو نمیدونم😍                                            🤍 من حامل فرشته های خداوند هستم و فرشته های خدا از طریق من به دنیا خواهند آمد و حامل عشق، محبت، نور، سلامتی و برکت هستند🤍
اومم

امضات!!!!قورباغه ؟؟؟؟؟؟؟😵😲

عروس امین؟ 

ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،.  اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن  ، اگه دوسمون داری زیاد ناز نکن..  دردی که انسان را به سکوت وامیدارد،بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریادوامیدارد... انسانها به فریاد هم میرسند، نه به سکوت هم...!        
قدم یک وپنجاه وسه وزنم پنجاه ونه

من قدم ۱۶۷هست//////////:

وزنمم ۴۰

یا جد سادات

میتونم بپرسم چندسالته؟؟

و اینک ما چجوری بفهمیم ت اندامت چجوریه ناموصا مگ علم غیب داریم؟!

. I think it's done this time , I can't believe

امضات!!!!قورباغه ؟؟؟؟؟؟؟😵😲 عروس امین؟ 

😂😂😂قورباقه رو شوخی کردم پشیمونم 

عروس eminem😑😂

مثل سگ در معبد دروغ تو عبادت خواهم کرد.گناهانم را میگویم و میتوانی چاقوی خود را تیز کنی.                  آن مرگ بی مرگ را به من تقدیم کن:)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بیاین

_88rahaddd | 1 دقیقه پیش

استقلال

nastaran_84 | 1 دقیقه پیش

امتحان

pishikuchulu | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792