من آفاق میرم شعبه ی شریعتی . چند ساله میرم و تلاش هم میکنم اما اون طور ک باید ، نمیتونم صحبت کنم. و هزینه رو هم کردن ۴۷۰(آنلاین )
میخوام هر طور شده مامانم و راضی کنم موسسه مو عوض کنم . کسی موسسه زبان ک خوب باشه تو تهران سراغ نداره ؟ ترجیحا طرفای شریعتی یا حداقل مترو خور باشه....