2789
عنوان

خانمای یزدی🤗

86 بازدید | 3 پست

سلام خوبین خانمای عزیز لباس بچگانه میخوام میشه آدرس مغازه یا جایی که میشه لباس عید پیدا کرد رو بهم بگین شیک باشه واسه 3 تا پسرام بتونم اونجا ست بگیرم من از شهرستانم نمیدونم کجا باید برم خرید اگه آدرس مانتو فروشی هم دارین بی زحمت بگین♥️♥️♥️♥️

مجتمع ستاره هم مانتو هم هم لباس بچگانه‌.مجتمع صدف .مجتمع آریا‌...خیابون کاشانی هم هست .آزاد شهر هم پایین شهر هست هم هست همه چیز مناسب تر از بقیش.خیابون طالقانی .مرکز شهر هم هست خیابون قیام اونا هم مناسب تره باز.من یزدی نیستم ساکن یزدم

یاد من در هر جایی زیباس...خدا❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم اگه خریدنکردی هنوز هدرس بدم .نزدیک خونمون یه جاهست قیمتاش عالیه

راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792