2777
2789
عنوان

تب

179 بازدید | 18 پست

سلام دوستان پسر ۵ سالم کرونا گرفته تب شدید داره با تب سنج خونه زیر بغل به ۳۹/۲ میرسه،لطفا بگید به غیر پاشویه ،شیاف چیکار کنم تب بیاد پایین تا دوباره فردا صبح ببرم پیش دکتر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ایبوپروفن شربت 

آب خنک بده بخوره

تو منو انتخاب کردی❤                                                  انتخاب کردی که مامانت باشم ، خونه کوچیک و آرومم رو، دل تنها و مهربونم رو دیدی دلت خواست من همدمت باشم.پسر کوچولوی قشنگم💕                                                                 اگر نخونی و ندونی زود خام میشی     سرتو بالا نگه دار نکنه رام شی                                           دشمن جهل و جاهلم⚠️⛔️
یه گلوله پنبه ای رو الکلی کن بکش پشتش رو ستون مهره هاش اینجا خانمها میگفتن تب رو میاره پایین

قربونت برم الکل خطرناکه

خدایا خانواده ام رو به دستان قدرتمند تو میسپارم❤️ درخواست دوستی قبول نمیکنم، لطفا مزاحم نشین🤦♀️

نشاسته خیلی خنک میکنه.اگ داری داخل اب کمی حل کن.رقیق شد بمال کف پاش.عرق کاسنی و بید بریز تو اب بعد پاشویه کنه خنک کنندس.منم پسر چهار ساله ام گرفته.تب داره.

قسمتی از سخن های کوروش کبیر:بودن با کسی که دوستش نداری و نبودن با کسی که دوستش داری همش رنج و عذاب است.پس اگر همچون مثل خود نیافتی مثل خدا تنها باش.واگر یافتی او را چنان حافظ باش که گویا جزوی از وجود توست.
خانمه میگفت دکتر تو مطب اینکارو کرده تب بچه اومده پایین

من یکیو دیدم دچار تشنج شد، دیگه به همه توصیه میکنم، اینکارو نکن عزیز دلم

خدایا خانواده ام رو به دستان قدرتمند تو میسپارم❤️ درخواست دوستی قبول نمیکنم، لطفا مزاحم نشین🤦♀️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز