2789

بشدت قشنگه

۱۱۲۲۸…تو مث رقص گل سرخی رو بااااد🌹…من مث خارم رو ساقه هه اونم زیاد زیاد🥀…دو روز با من بگردی ببین…رنگیش میکنم در و دیوارتو😃…نگو نه که اصن نمیشه پیش من نباشی🫂…میشه کم نباشی میشه مث قبلنا شی…نگو که اصن دلم میخاد بی تو برم بمیرم💃🏻…من عاشق اینم که تا صب پیشت بشینم🤍…دیر اومدی زود نخا برو🚶🏻…بعد عمری عزیز گیر آوردیم تنها تورو🫂…با ژینا1400/8/27 در مغازشون🍫با سمانه و سارا1400/11/15 در مغازشون❤️با سمانه و سارا1401/1/10 در مغازشون...با ماهی در خونشون 1401/1/18... با نیکیا تو نوبهار 1401/1/25...12-13 مرداد در کافه استارباکس

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فصل اولو دیدم چنگی به دل نمیزد هر قسمت یا هر دو قسمت یه ماجرای جدیده اینجوری نیست که کشش داشته باشه

ما سر انجام شبی مست و مدهوش،کمی ژولیده،با بدن های به خون غلتیده،بر مزار نجس و نحس شما می رقصیم.

من تا فصل دو دیدم قشنگه ولی دیگه زیادی روتین همه قسمتاش 

البته بعضیا گفتن فصلای بعدش جذابتره

اگر بودنمان مرزهای زندگی کسی را وسعت داده،می ارزیم وگرنه که هیچ...

من زیاد دوست نداشتم خود شخصیت ها به خصوص لوسیفر را دوست داشتم ولی داستان فیلم جذبم نکرد شاید شما علاقه مند بشید. دید و علاقه هر شخصی متفاوته

من ناراحت نمیشوم،تو هم لازم نیست ناراحت شوی؛داشتن اعتقاد متفاوت نباید موجب جدایی انسان های باشعور بشود.#کافکا
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792