2777
2789
عنوان

مستاجر حیون

320 بازدید | 19 پست

همسرم یه خونه داره دست مستاجره مستاجر مجرده و تنها .میخوایم بفروشیم اذیتمون میکنه یا اجازه بازدید نمیده یا به خریدارا چرتو پرت میگه مام جای دیگ نداریم بریم میخواستیم بفروشیم جای دیگرو بخریم سر زندگی بااین کارش ۹ماه عقب میوفتیم دلم پر غمه از دیروز  عین ابر بهار دارم اشک میریزم خدا ور دار این جور ادمارو الهی ب زمین گرم بخوره  واقعا بدبختمون کرده چ غلطی کنیم ما الان

چرا نمیزاره چی میگه اخه

𓆃ایران زمین𓄂      "نخستین گام برای از میان برداشتن یک ملت، پاک کردن حافظه آن است. باید کتاب‌هایش را، فرهنگش را و تاریخش را از بین برد. بعد کسی را گمارد که کتاب‌های تازه‌ای بنویسد، فرهنگ تازه‌ای جعل کند و تاریخ تازه‌ای بسازد...”.ملت هارا از تاریخشان دور نگه دارید در این صورت راحت کنترل میشوند. تاریکاندیشان می‌خواهند زنان را درسیاهینگه دارند ؛آن‌ها ازروشنشدن ذهن زن می‌ترسند؛چون می‌دانند زن بداند، به کودکش هم یاد خواهد داد ... *من خود اندوهگین نیستم اندوه عالمم، سرزمینی در سینه ام گریه میکند*

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا نمیزاره چی میگه اخه

میگه ن اجازه بازدید نمیدم ...احه حقشم هست وقتی قرار داد مینوسن یعنی یکسال اختیار داره خونس ولی همه ادما باهم مراعات میکنن اجازه بازدید میدنن این نمیده ..وقتیم میده ب خریدارا دری وری میگه

تا وقتیکه قرار داد داره میتونه اجازه بازدید نده  بعدش بذارید بازدیدتونو

درجریانم اره ولی ما مراسممون قرار بود تیر باشه با این کارش افتاد دی بهمن ‌‌‌خدا ایشالا خودش جوابشو بده

برای چیزی که حقش هست ایقد نفرین میکنی😐😐خ چیکارش داری خق بااونه ،،تسویه کنیدبره بعدمشتری ببرید

😍لطفایه صلوات مهمونم کن تایه شغل خوب ومرتبط بارشتم نصیبم شه😍❤یه روزی میرسه که توی آینه بخودم میگم دمت گرم سخت بود ولی ازپسش براومدی😍

حتما راحت نیست منم بودم راحت نبودم این طوری

متعهدم                                                                             به دوست داشتن تٌ                                                             تا ابد..  :( 💎
برای چیزی که حقش هست ایقد نفرین میکنی😐😐خ چیکارش داری خق بااونه ،،تسویه کنیدبره بعدمشتری ببرید

ببخشید حقشه ولی ما ادمیزاد هستیم التماسش کردم دوساعت بازدید بده ک این خونه فروش بره .نمیخواستیم ک بیرونش کنیم تا قرار دادش میتونه بشینه ولی اینقد یه انسان بی شرفه ک از لجش حاضر نشد .فقط ۲ساعت بازدید بده .سر همین عروسی دونفر ماها عقب افتاد ‌.

حتما راحت نیست منم بودم راحت نبودم این طوری

اگر خانوادا بود درک مبکردم ولی پسر مجرده .ک همشم خونه نیست حتی میگف کیلید میدم خودتون بازدید بدید بعد زد زیرش‌....

والا تو این دوره کرونا منم اجازه بازدید نمیدم

نفرین کردن نداره که

عکس بگیره نشون ملت بدین اگه عجله دارین

ندارین هم سر موعدش بلندش کنین با خیال راحت ملت بیان و برن تا فروش بره...

من مهمون هم تو این شرایط باسختی دعوت میکنم حالا در خونه رو باز کنم هر ساعت ادم غریبه بیاد و بره؟؟؟؟؟ 

همون آني سابقم كه از ٨٩ عضو بودم...
دعاش نکن حقشه اجازه نده  تا وقتی که موعدش نشده کسی رو نفرستید

حقشه اره ولی خوب قشنگ فهمیدم انسانیت مرده .تو مملکتی ک حاضر نباشی دومین وقتتو بزاری ک یه عروس دوماد سامون بگیرن باید لجن گرف مملکتو ادماشو

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بانک ملی

123elizabeth | 17 ثانیه پیش

راسته یا نه

fxlog | 58 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز