فاطمه اصفهانیان
فوق تخصص غدد هست
دکتر عالی ای هست و خیلی هم پیگیر هست مثلا اگه ببینه نیاز هست پیش متخصص دیگه ای بری حتما پیگیری میکنه
یا مثلا اگه ببینه بیماری دیگه ای داری و روند درمانت اونطور که دلش میخواست نیست میگه دکترت رو عوض کن
خودمو خانوادم بیست سال بیشتره میریم پیشش
فقط اینکه مطبش پاسداران هست نمیدونم تو امام بشه پیداش کرد راحت یا نه تو بیمارستان پارسیان هم هست اگه غرب تهران باشی
اخرین بار هم از یکی از اشناها شنیدم که مثکه دیگه بیمار جدید تو مطب نمیپذیره البته منشیش یه ذره ادایی هست و اولش همیشه چنان محکم میگه نه و نمیشه بعد که یه ذره التماسش کنی سریع قبول میکنه ولی واقعا ارزششو داره