2777
2789
عنوان

ممنون میشم

37 بازدید | 4 پست

سه ساله پدرم فوت شده و مامانم با مادرش زندگی میکنه و شکرخدا نیازمالی نداره ، به دلیل اختلافات پیش اومده و اینکه راهمونم خیلی دوره(من تهران مادرم شمال) ماهی چندساعت میتونم ببینمش ، اما مادرم از من توقع داره شب پیشش بمونم که واقعا برام مقدور نیست ، یک بخاطر همسرم چون راضی نیست دو هم اینکه از مادربزرگم متنفرم چون باعث اختلاف مادرم و همسرم شد


و اینکه مادرم از من توقع ها داره مثل خودش باشم ، خودش ایستاده در خدمت خواهرها و پدرمادرشه ، حتی اونا نمیزارن ازدواج کنه اما از من توقع داره با خاله ای که کلی بهم توهین کرده صمیمی باشم!





چه کنم؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بزور نمیشه ک خودت دلت باید بخواد باکی حرف بزنی باکی حرف نزنی

درسته ، اما من همش حس میکنم اینجوری مامانم از من ناراحت میشه درحالی که هرروز باهم تلفنی حرف میزنیم ، اینم بگم من برم کف پای خاله هم ببوسم مامانم میگه وظیفته اما نمیدونم بااین حس مزخرفم چه کنم 😢

درسته ، اما من همش حس میکنم اینجوری مامانم از من ناراحت میشه درحالی که هرروز باهم تلفنی حرف میزنیم ، ...

اینجوری ک خیلی بده بزور ومیل باطنیت نباشه.اصلا حالت خوب نمیشه

من حسابم،زهمه مردم این شهر جداست🌺من امیدم بخداس.بعداز خدا باز امیدم ب خداست🌺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز