سه ساله پدرم فوت شده و مامانم با مادرش زندگی میکنه و شکرخدا نیازمالی نداره ، به دلیل اختلافات پیش اومده و اینکه راهمونم خیلی دوره(من تهران مادرم شمال) ماهی چندساعت میتونم ببینمش ، اما مادرم از من توقع داره شب پیشش بمونم که واقعا برام مقدور نیست ، یک بخاطر همسرم چون راضی نیست دو هم اینکه از مادربزرگم متنفرم چون باعث اختلاف مادرم و همسرم شد
و اینکه مادرم از من توقع ها داره مثل خودش باشم ، خودش ایستاده در خدمت خواهرها و پدرمادرشه ، حتی اونا نمیزارن ازدواج کنه اما از من توقع داره با خاله ای که کلی بهم توهین کرده صمیمی باشم!
چه کنم؟