2777
2789
عنوان

بچه

| مشاهده متن کامل بحث + 337 بازدید | 41 پست
شرایطش ک هست میترسم چون باردارم بهم ندن چون من نوزاد میخام و بگم دوقلو بگو ب قول شما جلو فامیل

عزیز کسی که بچه داره خیلی سخته چون یکی از شرطش مدرک پزشکی 

ترو جدتون وقتی تاپیک میزنیم جواب بدین نخونین و رد نشین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره بگو ناهمسان بودن ولی باید ببینی بچه ات که بدنیا اومد اونم باشه

من تو بدترین شرایط زندگیم تنها بودم منت بودنت نزار سرم. ❤️پسرم تمام زندگیمه ❤️🩶 من هنوز امیدوارم 💔

عزیزم می‌تونه به کسی نگه و اسی هم میخواد نگه به دیگران که از بهزیستی آورده 

نمیدونم والا اگه این روش اطمینانی هس اوکی و اگ یک درصدم احتمال لو رفتن باشه بچه خیلی داغون میشه

تواگر دغدغه‌ات مردم شام و یمن است/من دلم پیش غریبی‌ست که نامش وطن است🥀🤡مـــــردیم از خوشـــــــی🤡

چی بگم مثل بچه خوده ادم میشه؟

کسیو میشناختم باردار نمیشد بچهای جاریشو بزرگ کرد اون بچها ایشونو بیشتراز مادر خودشون دوس داشتن. بچه مثل یه کاغذ سفیده تو باید بهش شکل و حالت بدی🙂

تواگر دغدغه‌ات مردم شام و یمن است/من دلم پیش غریبی‌ست که نامش وطن است🥀🤡مـــــردیم از خوشـــــــی🤡

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز