2777
2789
عنوان

بچه

| مشاهده متن کامل بحث + 337 بازدید | 41 پست
شرایطش ک هست میترسم چون باردارم بهم ندن چون من نوزاد میخام و بگم دوقلو بگو ب قول شما جلو فامیل

عزیز کسی که بچه داره خیلی سخته چون یکی از شرطش مدرک پزشکی 

ترو جدتون وقتی تاپیک میزنیم جواب بدین نخونین و رد نشین

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آره بگو ناهمسان بودن ولی باید ببینی بچه ات که بدنیا اومد اونم باشه

من تو بدترین شرایط زندگیم تنها بودم منت بودنت نزار سرم. ❤️پسرم تمام زندگیمه ❤️🩶 من هنوز امیدوارم 💔

عزیزم می‌تونه به کسی نگه و اسی هم میخواد نگه به دیگران که از بهزیستی آورده 

نمیدونم والا اگه این روش اطمینانی هس اوکی و اگ یک درصدم احتمال لو رفتن باشه بچه خیلی داغون میشه

تواگر دغدغه‌ات مردم شام و یمن است/من دلم پیش غریبی‌ست که نامش وطن است🥀🤡مـــــردیم از خوشـــــــی🤡

چی بگم مثل بچه خوده ادم میشه؟

کسیو میشناختم باردار نمیشد بچهای جاریشو بزرگ کرد اون بچها ایشونو بیشتراز مادر خودشون دوس داشتن. بچه مثل یه کاغذ سفیده تو باید بهش شکل و حالت بدی🙂

تواگر دغدغه‌ات مردم شام و یمن است/من دلم پیش غریبی‌ست که نامش وطن است🥀🤡مـــــردیم از خوشـــــــی🤡

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز