روحولا مدیر استارتر عضویت: 1399/06/12 تعداد پست: 25 عنوان بارداری 38 بازدید | 0 پست سلام دوستان من دومین پریود بعداز سقطم هست بعداز سقط ال دی مصرف کردم والان ۱۱سیکلم هنوز گاهی لکه های خییییلی خییییلی کوچیک میبینم روی لباس زیرم امکان داره با وجود لک بینی اقدام کنم بارداربشم کسی میتونه راهنمایی کنه؟ 1400/11/25 | 17:32 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب