2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بگو برای منم بخره    

بزار برگرده به قبل میگم خمره بخره کنار هم باشیم بخدا😅

          خجالت اعتیادنداره یکمی بکشید بد نیستا🥲🥲                      🥀ماهم توجه دیدیم ولی هارنشدیم🥀                               😏 قبل از اینکه قیافه بگیری ببین اصن داریش😊                         اگه دنیا عدالت داشت مردهم بکارت داشت🤐🤐                 https://harfeto.timefriend.net/16508045053455
خداروشکر عشقتون پایدار


ببین گلم زندگیم پر از مشکله گاهی کم میارم گاهی دلم میخاد ول کنم برم.....اما وقتی برمیگردم عقب میبینم مجردیم شرایط خوبی نداشتم میفهمم که پس باید قدر الان رو بدونم...شاید کسایی که پشیمونن مجردیشون عالی بوده.اما کسیکه مجردیش سختی کشیده میفهمه چی میگم.

محمود دولت آبادی در کتاب کلیدر میگه : در من چیزی کم بود و در زندگانی هم چیزی کج بود ؛ میان ما و زندگانی چیزی گنگ بود ؛ ما دیر آمدیم یا زود ، هر چه بود ، به موقع نیامدیم ؛ گذشت و بهتر که میگذرد....

اگه از نظر گرونی میگی که باید بشینی گیسات سفید شه!!

بشه..به درک..

با افتخار ماما هستم🥰...لطفا برای مشاوره مجانی تقاضا ندید...مشاوره مجانی نمیدم... و اسنپ دکتر مجانی هم نیستم😐 دست بکن تو جیبت زنگ بزن اسنپ دکتر..🙂
ببین گلم زندگیم پر از مشکله گاهی کم میارم گاهی دلم ول کنم برم.....اما وقتی برمیگردم عقب میبینم مجردی ...

من نمیگم مجردیم عالی بود 

ولی خوش هام از ته دل بود 

مررسی


مگه شوهر شما چه مشکلی داره؟؟🙁


سعی کنین برین مشاوره یا بیشتر هوای همو داشته باشین بنظرم ی روز بشین با همسرت انتظارایی که تو ازش داریو بهش بگو یا بنویس بعد بهش بده و اونم انتظارایی که ازت داره رو برات بگه یا بنویسه اینجوری رابطتون بهتر میشه آخر منشا اکثر اختلافا سر اینکه زن و شوهر همدیگه رو درک نمیکنن یا انتظارات زیادی دارن از همدیگه 

‏من دیگه نمیدونم چی درست و چی غلطه؛ شانسی دارم ادامه میدم زندگیمو😐
والا     به نظرم دنیا به دون مردا جای بهتری

😅😅😅کاش میشد 

          خجالت اعتیادنداره یکمی بکشید بد نیستا🥲🥲                      🥀ماهم توجه دیدیم ولی هارنشدیم🥀                               😏 قبل از اینکه قیافه بگیری ببین اصن داریش😊                         اگه دنیا عدالت داشت مردهم بکارت داشت🤐🤐                 https://harfeto.timefriend.net/16508045053455
مگه شوهر شما چه مشکلی داره؟؟🙁 سعی کنین برین مشاوره یا بیشتر هوای همو داشته باشین بنظرم ی روز بش ...

شوهرم خیلی خوبه خسیس اصلا نیست شکاک و بد دهن و اینا اصلا خیلی به روز و خوشتیپ و ... توی جمع خیلی بهم احترام میزاره و حتی توی خونه خیلی مهربون و شوخه 

ولی هر بار که رفتم سر گوشیش خیانت کرده بود چتی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز