بچها شبتون بخیر میگم من 4ماهه ک رل زدم و رابطمون خیلی خوبه رلمم واقن خیلی پسره خوبیه و خونواده هامونم در جریانن حالا بگذریم من برا ولنتاین اونقدر زیاد نمیتونستم هزینه کنم براش ی دستبندو گردنبند استیل زنجیری ست گرفتم خوبه بنظرتون با باکسو اینا شد400خوبه کم نیس ی دستبندو گردنبند؟؟؟😑😑😑😑اون فک کنم خیلی چیز خریده برام😑