2777
2789
عنوان

کیک پختم

329 بازدید | 35 پست

سلام خانوما

کیک پختم.رو گاز‌.خلال دندون زدم تمیز در نیومد ولی گفتم شاید یکم خمیر باشه.چون یک ساعت بود گذاشته بودم.دیگه کل قالب هم گرفته شده بود.خاموشش کردم.بعد دیدم دورش هم خیلی طلایی نشده.باز برگرذوندم تو قالب گذاشتم بپزه.الان نیم ساعته.بازم خلال زدم تمیز در نیومد.چیکار کنم؟؟

بنظرتون بزارم هنوز بپزه یا دیگه فایده نداره؟

عضو تاپیک بامداد خمار.تاریخ شروع ۷بهمن۹۹  زیرگروهابییییی💎وزن شروع۷۰👈وزن هدف۵۹....قد۱۶۳.رژیم شیردهی👨‍👩‍👦🌸🍼همت من به بلندای درخت ارزوست...من میتونم خوش هیکل باشم📸

ی کم روغن اضافه کن تا نسوزه بذار بپزه

 نباید تو دنیایی که: “چایی سبز بعد از جوشوندن زرده و چایی سیاه قرمز، ۷ تیر ۶ تا تیر داره، کولر گازی با برق کار میکنه و اَره برقی با بنزین، خواجه کرمانی شیرازیه و صائب تبریزی اصفهانیه و ستار همدانی تبریزی، ۳ تفنگ دار ۴ نفرن، عطاری ها عطر ندارن و قهوه خونه ها قهوه نمیفروشن، هزارپا ۶۰ تا پا داره، اچار فرانسه مال انگلیسه، با قاشق چای خوری چایی نمیخورن، جعبه سیاه هواپیما نارنجیه، ۵۱ بر ۱۷ بخش پذیره” به کسی اعتماد کنی.                                                          (زندگی برای من قشنگه! خیلی چیزای دیگه توش هست که من دلم میخواد ببینم.. میخوام بمونم ببینم ظلم تا چه حد پیش میره! میخوام بمونم و ببینم آدم تا چه اندازه قوه ستم کشیدن داره؟ میخوام بمونم و تموم رنگ‌های رنگین کمون دروغ رو ببینم! میخوام بمونم و بنویسم..میخوام مردمو بشناسم..تو خیال میکنی شناختن آدمای خوب و بد خودش کم کیف داره؟گمون میکنی دیدن طبیعت و لذت بردن از طبیعت تموم شدنیه؟) 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بعد یک ساعت عجیبه

اره بخدا.نمیدونم‌ چرا

عضو تاپیک بامداد خمار.تاریخ شروع ۷بهمن۹۹  زیرگروهابییییی💎وزن شروع۷۰👈وزن هدف۵۹....قد۱۶۳.رژیم شیردهی👨‍👩‍👦🌸🍼همت من به بلندای درخت ارزوست...من میتونم خوش هیکل باشم📸
ببین هررکاااریشم کنی وسطش مغزش یکم حالت خمیری میمونه 

ای خدا.خیلی زحمتشو کشیدم

عضو تاپیک بامداد خمار.تاریخ شروع ۷بهمن۹۹  زیرگروهابییییی💎وزن شروع۷۰👈وزن هدف۵۹....قد۱۶۳.رژیم شیردهی👨‍👩‍👦🌸🍼همت من به بلندای درخت ارزوست...من میتونم خوش هیکل باشم📸
گوزل فر نداری یه ربع بزار تو گوزل تا مغزش بپزه

گوزل چیه؟

عضو تاپیک بامداد خمار.تاریخ شروع ۷بهمن۹۹  زیرگروهابییییی💎وزن شروع۷۰👈وزن هدف۵۹....قد۱۶۳.رژیم شیردهی👨‍👩‍👦🌸🍼همت من به بلندای درخت ارزوست...من میتونم خوش هیکل باشم📸
حتما قالبت کوچیکه ارتفاع مواد کیک بالا اومده

نمیدونم.چند بند انگشت باید خالی باشه قالب؟

عضو تاپیک بامداد خمار.تاریخ شروع ۷بهمن۹۹  زیرگروهابییییی💎وزن شروع۷۰👈وزن هدف۵۹....قد۱۶۳.رژیم شیردهی👨‍👩‍👦🌸🍼همت من به بلندای درخت ارزوست...من میتونم خوش هیکل باشم📸
اتفاقا من رو گاز میزارم خیلی اسفنجی تر میشع. اخرسر درب کیک پزو میزنم تو برق روشم طلایی میشع

روشو گزاشتم گریل طلایی شده ولی مغزش خامه بنظرم

عضو تاپیک بامداد خمار.تاریخ شروع ۷بهمن۹۹  زیرگروهابییییی💎وزن شروع۷۰👈وزن هدف۵۹....قد۱۶۳.رژیم شیردهی👨‍👩‍👦🌸🍼همت من به بلندای درخت ارزوست...من میتونم خوش هیکل باشم📸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   solmy  |  26 دقیقه پیش
توسط   مینال  |  33 دقیقه پیش