pilipiti مدیر استارتر عضویت: 1400/02/01 تعداد پست: 4758 عنوان قیمت سرم چنده؟ 175 بازدید | 14 پست کرونا گرفتم بدنم ضعیف برم سرم برنم بازم دلم گرفته....گریم اختیاری نیست......💔 1400/11/23 | 13:44 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
تیچرک عضویت: 1400/09/29 تعداد پست: 39885 به جاش غذا بخور سوپ. میوه. آبگوشت نیلوفر🪷 و اگر بر تو بندد همه ره ها و گذر ها. ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند. ✍️مولانا جلال الدین بلخی
pilipiti مدیر استارتر عضویت: 1400/02/01 تعداد پست: 4758 بدونه ویزیت که نمیشه واقعا نمیدن؟ بازم دلم گرفته....گریم اختیاری نیست......💔
pilipiti مدیر استارتر عضویت: 1400/02/01 تعداد پست: 4758 به جاش غذا بخور سوپ. میوه. آبگوشت حال ندارم غذا درست کنم بازم دلم گرفته....گریم اختیاری نیست......💔
zeynii عضویت: 1398/10/26 تعداد پست: 5204 واقعا نمیدن؟ نمیدونم دوروز پیش این تاپیکو زدم میخوای برو نظراتو بخون
zeynii عضویت: 1398/10/26 تعداد پست: 5204 حال ندارم غذا درست کنم خودتون که نمیتونید منم حال ندار بودم تمام مدت مادرمو خواهرم غذا میپختن میاوردن
zeynii عضویت: 1398/10/26 تعداد پست: 5204 میدن، به داداش من که بدون ویزیت دادن باید بگی سرم چی بده وقتی حال نداری؟
pilipiti مدیر استارتر عضویت: 1400/02/01 تعداد پست: 4758 خودتون که نمیتونید منم حال ندار بودم تمام مدت مادرمو خواهرم غذا میپختن میاوردن من کسی و ندارم عزیزم برای بچم به زور تخم مرغ درست میکنم بازم دلم گرفته....گریم اختیاری نیست......💔
zeynii عضویت: 1398/10/26 تعداد پست: 5204 من کسی و ندارم عزیزم برای بچم به زور تخم مرغ درست میکنم خواهر مادری خواهرزاده مادرشوهر هیچ کس؟خدا کمکتون کنه
pilipiti مدیر استارتر عضویت: 1400/02/01 تعداد پست: 4758 خواهر مادری خواهرزاده مادرشوهر هیچ کس؟خدا کمکتون کنه خواهر ندارم مادرو ندارم مادر شوهرم اینجا نیست بازم دلم گرفته....گریم اختیاری نیست......💔
hanay عضویت: 1399/01/16 تعداد پست: 2618 باید بگی سرم چی بده وقتی حال نداری؟ نمیدونم گلم، بابام گرفته بود واسش... یکی از فامیلکادر درمانه، از اون پرسیده بودتاپیک بزن شاید خانوما تونستن راهنمایی کنن
zeynii عضویت: 1398/10/26 تعداد پست: 5204 نمیدونم گلم، بابام گرفته بود واسش... یکی از فامیل کادر درمانه، از اون پرسیده بود تاپیک بزن شاید خا ... همونه آشنا داشتید وگرنه بدون ویزیت نمیدن چون سرم کم یاب شده اتفاقا تاپیک زدم چند نفر توهین کردن بقیه گفتن بدونه ویزیت نمیشه
hanay عضویت: 1399/01/16 تعداد پست: 2618 همونه آشنا داشتید وگرنه بدون ویزیت نمیدن چون سرم کم یاب شده اتفاقا تاپیک زدم چند نفر توهین کردن بقیه ... نه گلم، اشنامون یه شهر دیگه استبابام بهش زنگ زد و ازش پرسید کدوم سرم خوبه؟ بعدرفت همون رو گرفت ... لااقل تو شهر ما بدون ویزیت سرم میدن.. بقیه جا ها رو نمیدونم