2789
عنوان

تب

42 بازدید | 4 پست

مادرها کمکم کنید تب بچه هام بالاس چیکارکنم هرکارکردم پایین نیومده یکدفعه هیچیشون نبود تب کردن 

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹

پیاز حلقه کن بذار کف پاش بهتر میشه

هرچقدر هم که گذشتتان آلوده باشد آیندتان هنوز حتی یک لکه هم ندارد💜🌌🌙زندگی هر روزتان را با تکه شکسته های دیروزتان شروع نکنید.!!💚🌱به عقب نگاه نکنید مگر اینکه چشم اندازی زیبا باشد.هرروز یک شروع تازه است.💛⭐هر صبح که از خواب بیدار میشویم،اولین روز از باقی عمرمان است.🌈یکی از بهترین راه ها برای گذشتن از مشکلات گذشته این است..❤️🍃که همه توجه و تمرکزتان را روی کاری جمع کنید که از خودتان در آینده برایش متشکر خواهید بود ! 💙✨

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز