ممکنه ضعیف شده باشه.. چون تو 24 ساعت شبانه روز بغیر 7 ساعتی که خوابم بقیه ش گوشی دستمه یهو صفحه گوشی زوم کنم چند ثانیه تار میشه بعد اشک جمع میشه... 5 سال پیش معاینه شدم 25 صدم بود ممکنه زیاد شده باشه
حتما ضعیف شده، ممکنه ضعف عضلات چشم هم باشه که ورزش مخصوص باید انجام بدی، درد چشمتون هم از خشکی چشم هست، اولا زیاد پلک بزنید، مایعات بیشتری میل کنید، یکم کار با گوشی رو کم کن، قطره اشک مصنوعی هم کمکی یه مدت بریز
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.