2777
2789
عنوان

چشمم درد می‌کنه

336 بازدید | 10 پست

ممکنه ضعیف شده باشه.. چون تو 24 ساعت شبانه روز بغیر 7 ساعتی که خوابم بقیه ش گوشی دستمه یهو صفحه گوشی زوم کنم چند ثانیه تار میشه بعد اشک جمع میشه... 5 سال پیش معاینه شدم 25 صدم بود ممکنه زیاد شده باشه

حتما ضعیف شده، ممکنه ضعف عضلات چشم هم باشه که ورزش مخصوص باید انجام بدی، درد چشمتون هم از خشکی چشم هست، اولا زیاد پلک بزنید، مایعات بیشتری میل کنید، یکم کار با گوشی رو کم کن، قطره اشک مصنوعی هم کمکی یه مدت بریز

 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره حتما برید ولی ب احتمال زیاد خشک شده چشم تون حالا ضرر نداره قطره اشک مصنوعی بخرید ازداروخانه بریز ...

خشکی چشم هم درد داره ؟یا پلک نزنی زوم کنی چند ثانیه تار می‌بینی البته نوشته هارو. تصویر اوکیه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز