2777
2789

بله

لمس کردن انسان،اولین شکل ارتباطی ماست.ایمنی،امنیت،ارامش،همه در نوازش ملایم یک انگشت خلاصه میشه یا در نوازش تماس لب روی نرمی گونه.وقتی خوشحالیم مارو به هم مرتبط میکنه،وقتی ترسیدیم بهمون جرئت میده،عشق هیجان زدمون میکنه،همچین لمسی رو از کسی که دوستش داریم نیاز داریم،به همون اندازه ای که به هوا برای نفس کشیدن نیاز داریم.اما من هیچوقت اهمیت لمس کردن کسی رو نفهمیده بودم،لمس کردن اون؛تا وقتی که دیگه نداشمش.پس اگر تواناییش رو داری،اون رو لمس کن.زندگی کوتاه تر از اونیِ که یک ثانیش هم از دست بدی...✨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله

خودم

     دهه هشتادی هایی ک براشون جک میساختن، صبور ترین نسل از آب در اومدن.اونا شاهد قتل هم نسل هاشون ب دست پدر،همسر یا برادر شون بودن!شاهد کرونا درست وسط آرزو هاشون بودن!اونا مجازی تحصیل کردن در حالی ک کنکور واقعی تو راه بود!ولی بازم برای رویا هاشون جنگیدن!        #احمقهارو_معروف_نکنیم                      فاز اون 16 میلیون نفری ک دنیا جهان بخت رو فالو کردن اصلااااا نمیفهمم!!!                            ? are we too young for this                               آیا ما برای این خیلی کوچک نبودیم؟ !
خودت و کی؟

خیلیا

     دهه هشتادی هایی ک براشون جک میساختن، صبور ترین نسل از آب در اومدن.اونا شاهد قتل هم نسل هاشون ب دست پدر،همسر یا برادر شون بودن!شاهد کرونا درست وسط آرزو هاشون بودن!اونا مجازی تحصیل کردن در حالی ک کنکور واقعی تو راه بود!ولی بازم برای رویا هاشون جنگیدن!        #احمقهارو_معروف_نکنیم                      فاز اون 16 میلیون نفری ک دنیا جهان بخت رو فالو کردن اصلااااا نمیفهمم!!!                            ? are we too young for this                               آیا ما برای این خیلی کوچک نبودیم؟ !
خودت و کی؟

99 درصد ب خاطر این ک اونا بهم ضربه زدن و من بخشیدم

     دهه هشتادی هایی ک براشون جک میساختن، صبور ترین نسل از آب در اومدن.اونا شاهد قتل هم نسل هاشون ب دست پدر،همسر یا برادر شون بودن!شاهد کرونا درست وسط آرزو هاشون بودن!اونا مجازی تحصیل کردن در حالی ک کنکور واقعی تو راه بود!ولی بازم برای رویا هاشون جنگیدن!        #احمقهارو_معروف_نکنیم                      فاز اون 16 میلیون نفری ک دنیا جهان بخت رو فالو کردن اصلااااا نمیفهمم!!!                            ? are we too young for this                               آیا ما برای این خیلی کوچک نبودیم؟ !
جسارتا میتونم شدت کینه و نسبتون با طرف مقابل رو بپرسم

خیلی زیاد اون اولش

بعد کم کم خاموش میشه



ولی خب یکی دو نفر از افراد برام استثنا هستن ک نمیتونم فراموش کنم کینه مو بهشون

     دهه هشتادی هایی ک براشون جک میساختن، صبور ترین نسل از آب در اومدن.اونا شاهد قتل هم نسل هاشون ب دست پدر،همسر یا برادر شون بودن!شاهد کرونا درست وسط آرزو هاشون بودن!اونا مجازی تحصیل کردن در حالی ک کنکور واقعی تو راه بود!ولی بازم برای رویا هاشون جنگیدن!        #احمقهارو_معروف_نکنیم                      فاز اون 16 میلیون نفری ک دنیا جهان بخت رو فالو کردن اصلااااا نمیفهمم!!!                            ? are we too young for this                               آیا ما برای این خیلی کوچک نبودیم؟ !
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز