2777
2789
عنوان

حسودی به همه😔

195 بازدید | 12 پست

همه همکلاسیام درس میخونن یا سرکار میرن تواجتماعن ولی من نه اجازه درس خوندنو داشتم نه سرکار رفتن هر انگیزه ای داشتم تو دلم کشتن واسه هر خواسته کوچیکم باید کلی التماس کنم اخرشم میگن خیلی انتظار داری مثلا بخوام یه چیزی بخرم(مانتو کفش...)باید ماها پول جمع کنم تا بتونم بخرم ،انقد تو خونه موندم که از اجتماع میترسم افسردم هیچ دوستی ندارم ...لطفا نگید جلوشون وایسا(دوتا داداشو بابام مامانمم پشتشونه )نمیتونم قبلا همه این راه هارو رفتم..هر از گاهی بغض میگیره گلومو احساس میکنم خیلی بی هنرم دریغ از یک کلاس خیاطی یه جوری رفتار میکننو میگن تنها هنر یه دختر شوهر کردنه...کیا مثل منن؟اصلا ادمی مث من هست؟تو این شرایط خواستگار دارم باخودم میگم بهش جواب مثبت بدم از این خونه برم میخوام زندگیم تو اینده اینجوری نباشه چطوری به خواستگارم این حرفارو بفهمونم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

احساس میکنم پدرت مثل پدر من اجازه نمیده حتی با خواستگارت صحبت کنی من خالم کمک کرد رفتیم خونه اون صحبت کردیم اگه راهشو پیدا نکردی تمام خواسته هاتو رو کاغذ تو نامه بنویس ۱.اسمی از کسی نبر۲.رسمی و واضح و کوتاه درخواستاتو بنویس۳.یه وقت نگی من تو خونوادم اینارو ندارم حتی سال ها بعد ازدواجم نشون نده که خونوادت اینجوری بودن اعتماد بنفس داشته باش مطلب و کتاب فن بیان و خلاقیت از تو نت بگیر بخون گوشه گیر نشو با شرایطم کنار نیا هیچ کس نمیتونه تورو محدود کنه بهترین فرصتت استفاده از اینترنته درحال حاضر

رو اون برگه که گفتم با شماره گذاری به ترتیب بنویس

ص.من از شما میخوام به عنوان همسر کمکم کنید که اون رشته ای که میخوام درس بخونم

۲.ازتون میخوام اگه فرصت شغلی مناسبی بود حمایتم کنید تا سرکار برم

۳.ممنون میشم اگر به پوشش دلخواهم ایراد نگیرید هرچند منم سعی میکنم به خواسته همسرم توجه کنم..

۴.بنظر من تمام مشکلات باگفتگو حل میشن و موافق دعوا بحث و ترک کردن در اون حال نیستم

۵........

بانوی قدرتمند از همه لحاظ زیبا باش!😉                      ..قصدم از اومدن به این سایت بیشتر کمکه تا سرگرمی..                                                               ..به امید روزی که به همه موجودات اهمیت بدیم..
فرار؟یعنی جواب مثبت بدم؟

اولا با به خدا توکل کن و ازش بخواه تا اخلاق همسر ایندت خوب باشه

دوما اول مطمئن شو که ادم خوبیه . عجولانه تصمیم نگیر

بانوی قدرتمند از همه لحاظ زیبا باش!😉                      ..قصدم از اومدن به این سایت بیشتر کمکه تا سرگرمی..                                                               ..به امید روزی که به همه موجودات اهمیت بدیم..
همه میگن ادم خوبیه نمیشناسمش ولی دیگه تو این خونه نمیتونم بمونم

اگه خودت خوب باشی میتونه با صحبت رفتار همسرتم دلخواه خودت کنی فقط اعتماد بنفس یادت نره

بانوی قدرتمند از همه لحاظ زیبا باش!😉                      ..قصدم از اومدن به این سایت بیشتر کمکه تا سرگرمی..                                                               ..به امید روزی که به همه موجودات اهمیت بدیم..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792