2777
2789
عنوان

لمینت ناخن

379 بازدید | 9 پست

میخواستم ناخنم رو لمینت کنم.

 ناخن من فرمش خوب نیست 

نمیخوام هم خیلی بلند باشه درحد معمولی

روی لمینت هم شنیدم میشه لاک و ژلیش کرد

بنظرتون لمینت واسه من خوبه؟؟

آره خوب و سبکه

من فقط لمینت میکنم  و روش لاکژل میزنه

مقاومتش بد نیست

نبودنِ تو فقط نبودن تو نیست، نبودنِ خیلی چیزهاست...کلاه روی سرمان نمی ایستد! شعر نمیچسبد...پول در جیب مان دوام نمی آورد! نمک از نان رفته!!! خنکی از آب.......ما بی تو فقیر شده ایم مادر💔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چی هست لمینت ناخون؟چیکارمیکنن ناخون رو؟

میگن برای تقویت ناخن هست واینکه مثل کاشت ناخن زیاد سوهان نمیکشن وبه ناخن آسیب نمیرسه

منم زیاد نمیدونم در کل میگن بهتر از کاشت ولی نمیشه زیاد بلند کرد ناخنو بالمینت

چند وقت بعد میرین برای ترمیم؟ ناخن من فرمش خوب نیست بالمینت خوب میشه فرمش؟

۳_۴ هفته بعد

خوب تر میشه فرمش

نبودنِ تو فقط نبودن تو نیست، نبودنِ خیلی چیزهاست...کلاه روی سرمان نمی ایستد! شعر نمیچسبد...پول در جیب مان دوام نمی آورد! نمک از نان رفته!!! خنکی از آب.......ما بی تو فقیر شده ایم مادر💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز